Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران امروز به پرونده تخلفات بازیکنان و مربیان حاشیه ساز دربی ۹۵ پایتخت بین تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس رسیدگی کرد.

مهدی ترابی و فرشاد فرجی بازیکنان خاطی پرسپولیس همراه با حسین پور معاونت حقوقی این باشگاه در نشست حضور پیدا کردند.

از سوی دیگر بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان و محمد نادر بازیکن استقلال تهران نیز به دلیل تخلف در دربی به این نشست احضار شده بودند که در آن حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان پرسپولیس هنگام دیدن بهزاد غلامپور سمت او رفتند و بابت اتفاقاتی که در دربی ۹۵ رقم زدند از او عذرخواهی کردند. مربی آبی پوشان نیز از فرشاد فرجی بابت ضربه‌ای که به او زده بود دلجویی کرد.

پس از پایان جلسه کمیته انضباطی نیز بایکنان متخلف به همراه غلامپور در جمع خبرنگاران حاضر شدند و بابت رفتار خود در دربی ۹۵ از هواداران دو تیم عذرخواهی کردند.

در این زمینه بخوانید: پرسپولیس نقره داغ شد/ سیدجلال، فرجی و غلامپور محروم شدند/ متن آرای کمیته انضباطی برای دو دیدار پرسپولیس – استقلال و سپاهان – پرسپولیس

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس همچنان برای دریافت صدور مجوز حرفه‌ای با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند. سرخابی‌های پایتخت که در آستانه واگذاری بلوک سهام خود به بخش خصوصی هستند نه تنها باید تا عصر روز پنجم اردیبهشت سال جاری با این اقدام روبرو شوند بلکه نیاز است مدارک مالی خود را به روز رسانی کنند.

از این رو مدارک مالی همراه با وثیقه‌های ارزی خود برای پرداخت بدهی‌ها را به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ارایه کرده تا خیال این کمیته را بابت هرگونه بدهی راحت کنند. کمیته صدور مجوز حرفه‌ای نیز با بررسی این مدارک متوجه نقص‌هایی شده که مربوط به قراردادهای فصل جاری باشگاه استقلال است.

باشگاه استقلال تهران برای دریافت مجوز خود مدارکی را بارگذاری کرده است که با بررسی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تناقض است.

سرخپوشان پایتخت طبق درخواست AFC توانسته‌اند تعهد کتبی رسمی از بازیکنان خود بابت تسویه قرارداد تا دهم دی ماه را بگیرند. در حقیقت هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس نمی‌توانند بابت دریافتی ۵۰ درصد از قراردادهای فصل جاری خود شکایت کنند. اتفاقی که هنوز از سوی باشگاه استقلال رقم نخورده است تا بازیکنان و اعضای کادر فنی راضی به دادن گواهی به باشگاه نسبت به دریافت حق و حقوق خود تا دهم دی ماه ۱۴۰۲ نباشند.

همین امر نیز باعث تذکر کتبی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای به باشگاه استقلال شده تا آنها مدارک مرتبط با این اسناد را به طور کامل تا عصر چهارشنبه ارایه دهند تا مورد بررسی و راستی آزمایی قرار گرفته و سپس به AFC ارسال شود.

حالا علی خطیر مدیرعامل باشگاه که چالش‌های جدی در فصل جاری با کادر فنی آبی‌پوشان و بازیکنان تیم داشته باید در کمتر از ۴۸ ساعت امضاهای آنها را بگیرد و به کمیته صدور مجوز حرفه ای تحویل دهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در شرایطی با این چالش بزرگ مواجه شده که تلاش او برای راضی کردن بازیکنان هنوز به جایی نرسیده و همین امر خطراتی چون احتمال محرومیت برای سومین فصل از حضور در لیگ قهرمانان و به تبع آن سقوط به لیگ دسته اول تیم پرطرفدار استقلال را این تیم را به همراه داشته باشد.

کد خبر 6085109

دیگر خبرها

  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • مصاحبه جنجالی با کاپیتان اسبق استقلال
  • مصاحبه جنجالی کار دست پیشکسوت استقلال داد
  • قانون جنجالی پابرجاست؛ استقلال و پرسپولیس باید پیروی کنند!
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی باشگاه پرسپولیس با شکایت پهلوان