Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان جنوبی- استاندار خراسان‌ جنوبی از حضور تیم اقتصادی آستان قدس رضوی در استان خبر داد.

حمید ملانوری،  شب گذشته ۲۹ اردیبهشت‌، به تشریح دیدار خود با تولیت آستان قدس رضوی پرداخت و گفت: دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین مروی با هدف پیگیری مسایل استان و دعوت از این مجموعه برای سرمایه‌گذاری در راستای بهره برداری از ظرفیت‌های موجود انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، وی افزود: ورود آستان قدس رضوی به بحث بهره‌برداری از ظرفیت‌های خراسان‌ جنوبی، قطعاً دستیابی به اهداف توسعه‌ای استان را شتاب می‌بخشد.

استاندار خراسان‌ جنوبی گفت: آستان قدس رضوی با حوزه فعالیتی متنوع و امکاناتی که در اختیار دارد، می‌تواند در زمینه‌های مختلف به ویژه معدن و صنایع وابسته به آن سرمایه‌گذاری کند.

وی با اشاره به اقدامات آستان قدس رضوی در راستای ایجاد و توسعه مجتمع‌های بین راهی افزود: موضوع احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در یکی از محورهای استان نیز پیشنهاد شد که مورد موافقت مجموعه قرار گرفت.

ملانوری تصریح کرد: مذاکرات ما با حجت‌الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی به این نتیجه رسید که تیم اقتصادی آستان قدس، هفته آینده به استان سفر می‌کنند.

وی یادآور شد: حضور مسئولان آستان قدس رضوی و کارشناسان آن مجموعه در ستاد توسعه خاوران و ادامه مذاکرات در زمینه سرمایه گذاری در استان نیز از نتایج این دیدار بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فعالیت تولیت آستان قدس رضوی آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، گفت: در راستای سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم، موانع و مشکلات بخش صادرات خراسان رضوی باید تسهیل و برطرف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تایباد، حسن نوری زاده در سفر تایباد و در کمیته هماهنگی مرز دوغارون، اظهار داشت: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه‌گذاران و فعالان بخش‌های خصوصی و اقتصادی باید در اولویت کاری همه مسئولان به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان باشد.

وی، افزود: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهادهای متولی دارد.

نوری‌زاده تصریح کرد: خراسان رضوی با کشورهای مصرف کننده خود همجوار است  و این موضوع خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی بخش صادرات استان به شمار می رود که باید نهایت استفاده از را آن داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ساکنان مناطق مرزی باید از فعالیت‌های اقتصادی مرزها در چارچوب قانون بهره‌مند شوند، گفت: خانواده های مناطق مرزی و محروم نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرزهای کشور دارند، فعالیتهای اقتصادی قانونی باید برای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه استانداردهای لازم و بالا بردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد، افزود: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشورهای همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی