Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@08:30:52 GMT

مهلت ۱ ماهه به ژاپن برای لغو احتمالی المپیک

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۵۷۶۱

مهلت ۱ ماهه به ژاپن برای لغو احتمالی المپیک

براساس اعلام یک عضو ارشد کمیته بین‌المللی المپیک، ژاپن تا یک ماه آینده برای لغو المپیک فرصت دارد.

به گزارش مشرق، کمیته بین‌المللی المپیک جلسات برنامه‌ریزی نهایی خود را در روز جمعه با برگزارکنندگان المپیک توکیو پایان می‌دهد. بیشتر تمرکز آنها بر این است که یک جامعه عمومی و پزشکی شکاک را ترغیب کنند که بازی‌ها باید برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل اصلی این است که با اطمینان کمیته برگزاری بازیهای توکیو مبنی بر برگزاری مسابقات ایمن و مطمئن، ۶۰ تا ۸۰ درصد مردم ژاپن بسته به نحوه طرح سال در نظرسنجی‌های عمومی، نمی‌خواهند بازی‌های المپیک در وسط یک بیماری همه گیر برگزار شود.

هیچ حرفی تاکنون از لغو زده نشده و کمیته بین‌المللی المپیک نیز بارها اعلام کرده بازی‌ها در موعد مقرر برگزار می‌شود اما ریچارد پوند عضو ارشد IOC، در مصاحبه با JiJi Press ژاپن گفت که مهلت نهایی برای لغو هنوز یک ماه مانده است.

وی در این باره عنوان کرد: قبل از پایان ماه ژوئن شما واقعاً باید بدانید پاسخ بله است یا خیر.

پیش از این ۶ هزار پزشک خواستار لغو برگزاری المپیک توکیو شده‌اند. همچنین برخی از استان‌های نزدیک به توکیو اعلام کردند آنها بیمارستان‌های خود را در اختیار ورزشکاران کرونایی قرار نخواهند داد. در حال حاضر توکیو و چند استان دیگر به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا در حالت اضطراری به سر می‌برند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین المپیک توکیو ژاپن ویروس کرونا المپیک المپیک 2020 ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه شجاعی مقام اول سی و چهارمین مسابقه طراحی زاکا که اواخر سال گذشته میلادی توسط اداره نمایشگاه مد وابسته به شهرداری منطقه تایتو (یکی از مناطق بیست و سه گانه توکیو) برگزار شده بود، به خود اختصاص داد.

شجاعی هنرمند ایرانی از شهر ارومیه با ارسال طرح هنری خود که کلاه با الهام از بنای کاربردی بادگیر یزد بود، موفق شد جایزه رتبه نخست این نمایشگاه و هم چنین جایزه یکی از داوران را کسب کند.

نماینده شهرداری تایتو با حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در توکیو جایزه معصومه شجاعی را به سرپرست این رایزنی تحویل داد.

کد خبر 6087830 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی