Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت داروسازی سانوفی، که اولین وارد کننده ی انسولین پایه نسل جدید در ایران است، با برگزاری وبینار Basal Insulin Therapy: Starting a New Century در تاریخ 10 اردیبهشت ماه، تازه های علمی پیرامون استفاده از انسولین های پایه نسل جدید در بیماران دیابتی نوع یک و دو را با بیش از 650 پزشک متخصص در زمینه دیابت از سرتاسر ایران به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا، با توجه به پیشرفت های علمی صورت گرفته در کنترل بیماری دیابت و اهمیت ارتقا درمان بیماران دیابتی کشورمان، هدف از برگزاری این وبینار، ارائه ی تازه ترین مطالعات انجام شده پیرامون انسولینهای بازال نسل جدیددر کنترل دیابت بود.

انسولینهای پایه نسل جدید علاوه بر کنترل قند خون بیماران، مزایای مهمی از جمله نواسانات قند خون کمتر، افت قند کمتر، افزایش وزن کمتر  و همچنین انعطاف پذیری بیشتر در زمان تزریق در مقایسه با نسل اول انسولین‌های پایه برای بیماران دیابتی فراهم می‌کنند.

شرکت داروسازی سانوفی، که اولین وارد کننده ی انسولین پایه نسل جدید در ایران است، با برگزاری وبینار Basal Insulin Therapy: Starting a New Century در تاریخ 10 اردیبهشت ماه، تازه های علمی پیرامون استفاده از انسولین های پایه نسل جدید در بیماران دیابتی نوع یک و دو را با بیش از 650 پزشک متخصص در زمینه دیابت از سرتاسر ایران به اشتراک گذاشت.

در طی این وبینار به ترتیب دکتر مهاجر تهرانی (فوق تخصص غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران) دکتر نیافر (فوق تخصص غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تبریز)، و دکتر آموزگار (فوق تخصص غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی) مطالعات مرتبط با مزایای استفاده از انسولین های پایه نسل جدید در بیماران دیابتی نوع دو را  مرورکردند و سپس دکتر سیاری فرد (فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران) مطالعات مربوط به استفاده از انسولین های پایه ی نسل جدید را در بیماران دیابتی نوع یک بیان نمودند.

ارتقا دانش علمی پزشکان  و دسترسی هر چه بیشتر بیماران دیابتی کشورمان به تازه ترین درمان های جهانی، نوید بهبود کنترل دیابت و  ارتقا کیفیت زندگی بیماران دیابتی کشورمان را  در قرن پیش رو بهمراه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سانوفی داروسازی سانوفی فوق تخصص غدد و متابولیسم بیماران دیابتی نوع دانشگاه علوم پزشکی پایه نسل جدید پایه نسل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدیه السادات حسینی مطلق، دبیر رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت به در پیش بودن هفته جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، دستگاه‌های اجرایی و مدیران برگزار می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت به صورت همزمان، اما مجزا در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود، افزود: متقاضیان برای شرکت در سطح ملی این رویداد تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند به وبگاه jamjeyat.ir مراجعه و ثبت نام کنند. 
 
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه شرکت همزمان در هر دو سطح ملی و استانی امکان پذیر است، ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت تا ۱۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به وبگاه دفتر امور زنان و خانواده به آدرس «http://Banovan.ostanyazd.ir» و کانال حسنه ماندگار در پیام رسان ایتا به آدرس «hasaneh_mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات در وبگاه اقدام کنند. 
 
دبیر رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در استان یزد افزود: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانند با شماره تماس ۰۳۵۳۱۱۱۲۲۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا میدهد
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • پیش دیابتی ها چه کارهایی انجام دهند؟ | راهکارهایی برای کاهش سطح قند خون
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند