Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر امان‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری با اشراف اطلاعاتی از وجود چندین راس دام مسروقه در شهرستان شهرکرد مطلع شده و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود : ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا 320 رأس گوسفند مسروقه کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات 9 نفر سارق احشام و یک مالخر دستگیر، 4 دستگاه خودرو توقیف و 3 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

امان‌اللهی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند، گفت: ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان 12 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است.

توقیف 2 خودرو حامل چوب جنگلی قاچاق در خانمیرزا

امیر انتظامی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های طبیعی، ماموران کلانتری 11 خانمیرزا در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، به 2 دستگاه سواری سمند و یک دستگاه وانت پیکان مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضائی با رعایت نکات ایمنی این خودروها را متوقف و در بازرسی از آنها 680 کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: خودروهای حامل چوب جنگلی توقیف، سه نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتظامی‌نیا با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد تاکید کرد: از همه شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان محصولات جنگلی، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق خودرو چهارمحال و بختیاری کشف فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری دام سرقتی چوب قاچاق چوب جنگلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله دهقان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی هنگام کنترل خودروها در ورودی شهرستان بیرجند به ۴ دستگاه سواری و ۶ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

رئیس پلیس اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: مأموران در این رابطه ۱۱ نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ دهقان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

کد خبر 6084323

دیگر خبرها

  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل