Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، وضعیت باشگاه‌های ورزشی پایتخت در دیدار کاوه صدقی رئیس انجمن باشگاه داران تهران و امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران مطرح شد. در این دیدار ابتدا گزارشی از عملکرد انجمن باشگاه داران در ماه های اخیر ارائه و در ادامه به کارزار «درخواست ممانعت از ورشکستگی باشگاه های ورزشی و بیکاری مربیان و پرسنل باشگاه ها» اشاره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست اعضای انجمن صنفی باشگاه داران ورزشی استان تهران، در خصوص پیگیری های مالیات بر ارزش افزوده به اظهار نظر پرداختند و با اشاره به این موضوع که سازمان ورزش شهرداری تهران با ۱۱۰۰ باشگاه یکی از بزرگترین باشگاه داران ورزشی کشور است و موضوع برای ورزش کاران شهر تهران بسیار مهم است، اشاره شد. 

در ادامه اعضای صنف باشگاه داران ورزشی با اشاره به نشست مشترک خود و فدراسیون پزشکی و ورزشی، بحث اهمیت تهویه سالن های ورزشی برای بازگشایی باشگاه ها حتی در اولویت یک کاری ستاد کرونا را مطرح کردند. 

رییس صنف باشگاه داران تهران در این جلسه با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران در سال ۱۳۸۴ گفت: طبق این مصوبه اجازه فعالیت باشگاه ها در اماکن مسکونی به شرط اخذ مجوزهای لازم، از پلیس راهور، آتش نشانی، اداره کل تربیت بدنی و ... کار ورزشی صادر شده است. با این وجود شهرداری نواحی جلوی فعالیت این مجموعه ها را با وجود اخذ همه مجوزها می گیرند. در همین زمینه درخواست تغییر کاربری و تعرفه های تغییر کاربری به تجاری مطالبه شده است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در این باره برای حل این موضوع قول مساعد داد که با توجه به فشارهای مادی و معنوی که باشگاه ها در دوران کرونا متحمل شده اند، تمام تلاش خود را برای عدم کاهش سرانه ورزشی شهر تهران به واسطه این قانون انجام خواهد داد. 

محسنی با تاکید بر اینکه کرامت مربیان و انجمن صنفی باشگاه داران ورزشی مسئله بسیار مهمی است، گفت: آکادمی سازمان ورزش شهرداری تهران در خدمت جامعه ورزش خواهد بود تا با توسعه دانش انجمن صنفی باشگاه داران است و با آموزش حداکثری به آن بتوان در خصوص جایگاه واقعی و فرهنگی مربیان فرهنگسازی کرد. 

به گفته مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، این آموزش های به لحاظ اهمیت شخصیتی و توجه اجتماعی به مربیان مانند معلمان، آتش نشانان و پلیس که شغل با کرامتی است، بتوانیم به آن بپردازیم.

محسنی اضافه کرد: نه تنها در کنار باشگاه های ورزشی شهر تهران خواهیم بودبلکه ۱۱۰۰ باشگاه سازمان ورزش شهرداری تهران در کنار انجمن خواهد بود تا با افزایش سرانه ورزشی و افزایش امکان استفاده شهروندان از اماکن ورزشی موجبات سلامت و نشاط شهروندان را بوجود آوریم.

صدقی در خصوص بحث معافیت های مالی تصریح کرد: کارگاه های کوچکتر از ۵ نفر در صنایع از معافیت های تامین اجتماعی برخوردارند. همچنین فعالیت های فرهنگی از تخفیفاتی در حوزه تامین اجتماعی برخوردارند؛ اما هیچکدام از این موارد شامل باشگاه داران ورزشی نمی شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در این خصوص تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان ورزش یکی از بزرگترین کارفرمایان ورزشی ایران است، مجدانه موضوع را پیگیری خواهد کرد.

وی از سرمایه گذاران ورزش شهر تهران دعوت کرد تا در قالب سرمایه گذاری برای همکاری با سازمان ورزش پیش قدم شوند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به زنگ خطر ورشکستگی باشگاه‌های ورزشی پایتخت گفت: مجموعه های ورزشی پایتخت برای بازگشایی مجدد همزمان با کاهش موج شیوع ویروس کرونا آماده می شود و بزودی این موضوع محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران امیر محسنی زمان بازگشایی باشگاه های ورزشی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران سازمان ورزش شهرداری تهران باشگاه داران ورزشی ورزشی پایتخت باشگاه های ورزشی شهر تهران باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت در سال ۱۴۰۳ برگزار و در این جلسه بر هم‌افزایی بیشتر این دو مجموعه برای ساماندهی بیشتر و انضباط بخشی ترافیکی و تسهیل رفت‌وآمد شهروندان تاکید شد.

در این جلسه شهریار افندیزاده مشاور عالی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور پایتخت، مدیران کل و مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و فرماندهان پلیس راهور پایتخت حضور داشتند، مقرر شد: کمیته‌های تخصصی در موضوعات مختلف هوشمند سازی، حمل و نقل همگانی، روان سازی ترافیک، کاهش تصادفات، آموزش و فرهنگ سازی و سایر امور فنی و حقوقی تشکیل و به صورت مستمر ماهانه، با برگزاری جلسات مشترک، مسائل و مشکلات مربوط به مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در کمیته‌های مربوطه مطرح و حل و فصل شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روز پلیس راهور پایتخت و مدیران حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، اعلام آمادگی حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از طرف معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، برای هماهنگی و همکاری بیشتر با پلیس راهور پایتخت در جهت ساماندهی و روان‌سازی ترافیکی معابر اظهار نمود: "هدف از تشکیل جلسات مشترک در عالی‌ترین سطح مدیران دو مجموعه، تبادل نظر و انتقال تجارب مدیریتی و کارشناسی، همفکری، مشارکت و هماهنگی مدیران درباره مباحث گوناگون ترافیکی و در نهایت بهبود خدمات کیفی و کمی پلیس و شهرداری تهران در زمینه حمل و نقل و ترافیک به شهروندان تهرانی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با تاکید بر پاسخ‌گویی به مسائل ترافیکی در چارچوب امور تخصصی و کارشناسی افزود: رفع معضلات ترافیک شهری نیازمند هماهنگی و ایجاد تعامل در جهت هم افزایی، بین پلیس راهور تهران بزرگ و حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بویژه میان فرماندهان و نیروهای خدوم پلیس راهور و مدیران و کارکنان پرتلاش حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است و اقدام‌های مشترک این دو مجموعه می‌تواند باعث نظم‌دهی بیشتر به نظم بخشی امور حمل و نقل و ترافیک شهری و تسهیل رفت و آمد شهروندان و ارائه خدمات مناسب مسافران در پایتخت شود.

گفتنی است در این جلسه، موارد مهم ترافیکی شهر تهران از جمله راهکارهای افزایش ایمنی سرنشینان خودرو و عابران پیاده، بررسی و رفع نقاط پرحادثه، ارائه نکات ایمنی و آموزش‌های لازم راهنمایی و رانندگی به اقشار مختلف از جمله موتورسواران و رانندگان سامانه حمل و نقل عمومی و… مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دو طرف دیدگاه‌های خود را برای اتخاذ تصمیمات مناسب مطرح ارائه کردند.

کد خبر 6087763

دیگر خبرها

  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت