Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@17:11:02 GMT

مهلت یک ماهه به ژاپن برای لغو المپیک ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۵۹۸۸

مهلت یک ماهه به ژاپن برای لغو المپیک ۲۰۲۰

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته بین‌المللی المپیک جلسات برنامه‌ریزی نهایی خود را در روز جمعه با برگزارکنندگان المپیک توکیو پایان می‌دهد. بیشتر تمرکز آنها بر این است که یک جامعه عمومی و پزشکی شکاک را ترغیب کنند که بازی‌ها باید برگزار شود.

مشکل اصلی این است که با اطمینان کمیته برگزاری بازیهای توکیو مبنی بر برگزاری مسابقات ایمن و مطمئن، ۶۰ تا ۸۰ درصد مردم ژاپن بسته به نحوه طرح سال در نظرسنجی‌های عمومی، نمی‌خواهند بازی‌های المپیک در وسط یک بیماری همه گیر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ حرفی تاکنون از لغو زده نشده و کمیته بین‌المللی المپیک نیز بارها اعلام کرده بازی‌ها در موعد مقرر برگزار می‌شود اما ریچارد پوند عضو ارشد IOC، در مصاحبه با JiJi Press ژاپن گفت که مهلت نهایی برای لغو هنوز یک ماه مانده است.

وی در این باره عنوان کرد: قبل از پایان ماه ژوئن شما واقعاً باید بدانید پاسخ بله است یا خیر.

پیش از این ۶ هزار پزشک خواستار لغو برگزاری المپیک توکیو شده‌اند. همچنین برخی از استان‌های نزدیک به توکیو اعلام کردند آنها بیمارستان‌های خود را در اختیار ورزشکاران کرونایی قرار نخواهند داد. در حال حاضر توکیو و چند استان دیگر به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا در حالت اضطراری به سر می‌برند.ش

بیشتر بخوانید: پایان ماجرای بازیکن ایرانی با ترابزون؛ حسینی از ترکیه می‌رود

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قایقران ارومیه، سهمیه المپیک گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در آخرین روز مسابقات در چونگجو کره جنوبی دنبال می شود

در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897683

دیگر خبرها

  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • کسب سهمیه المپیک توسط دانشجوی دانشگاه آزاد
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک + فیلم
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک
  • بانوی قایقران ارومیه، سهمیه المپیک گرفت
  • آقامیرزایی مسافر المپیک شد