Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@06:40:20 GMT

شایعه در ایتالیا؛ بوفون راهی مونزا می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۶۱۳۵

شایعه در ایتالیا؛ بوفون راهی مونزا می‌شود؟

روزنامه های ایتالیایی گزارش کرده اند که بسیار بعید است که بوفون در پایان فصل بازنشسته شود و تیم دسته دومی مونزا می تواند مقصد بعدی این دروازه بان 43 باشد.

به گزارش "ورزش سه"، بوفون دو هفته پیش اعلام کرد که در پایان این فصل یوونتوس را ترک خواهد کرد، اما به نظر می رسد که قصد دارد فصل جدیدی را در زندگی حرفه ای خود آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوریره دلا سرا و گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده اند که مونزا یکی از باشگاه های است که علاقمند است با این دروازه بان باتجربه در تابستان قرارداد امضا کند.

کوریره دلا سرا گزارش کرده است که آدریانو گالیانی، رییس مونزا، پس از اینکه بوفون جدایی خود از یووه را اعلام کرد، به او پیامی فرستاده است.

 

 

هنوز پیشنهاد رسمی مطرح نشده است اما مونزا به شدت به امضای قرارداد با دروازه بان کهنه‌کار ایتالیایی برنده جام جهانی سال 2006 علاقمند است.

توتو اسپورت نیز گزارش کرده که پارما هم امضای قرارداد با بوفون را در نظر دارد و المپیاکوس، گالاتاسرای و پورتو نیز از دیگر تیم های علاقمند به همکاری با این دروازه بان کارکشته هستند.

 

 

کایل کراوزه، رییس پارما، روز گذشته توییت کرده بود که به زودی  با یک بازیکن ایتالیای جدید قرارداد خواهند بست و این توییت بر شدت شایعاتی که پارما را مقصد بعدی بوفون می دانستند، افزود.

بوفون پس از قهرمانی در جام حذفی ایتالیا به همراه یووه در روز چهارشنبه گفت: "همه چیز به هر حال باید به پایان برسد. من 43 سال دارم و در این سن باید انتخاب هایی کنی که ممکن است به نظر چندان مطلوب نرسند، یا عجیب و حتی دیوانه وار باشند. من با این شرایط به 43 سالگی رسیدم چون جرقه هایی از دیوانگی در من هست که به من اجازه داد هیچ حد و مرزی نداشته باشم و در تمام لحظات زندگی ام رویا پردازی کنم."

 

 

قهرمانی در جام حذفی ایتالیا در این فصل، بیست و پنجمین عنوان قهرمانی بود که بوفون به همراه بیانکونری کسب کرد.

 

 

یوونتوس بوفون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس بوفون دروازه بان گزارش کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شایعه درباره تعطیلی پروازها از فرودگاه مهرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد «شرایط پروازی فرودگاه عادی است. نوتام (هشداری که توسط مقامات هوایی به خلبانان داده می‌شود) صادرشده به هیچ‌وجه در خصوص پروازهای مسافربری نبوده و مربوط‌به پروازهای VFR (عموماً مرتبط با پروازهای آموزشی، ناوبری و…) است.

در حال حاضر آسمان پایانۀ هوایی تهران، آرام و پروازهای تحت هدایت و کنترل راداری کنترلرهای مهرآباد در حال انجام است.

کد خبر 6077101 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند
  • واکنش ژیلا صادقی به شایعه ممنوع الکار بودنش! | ویدئو
  • بزرگ‌ترین سورپرایز والیبال جهان در ایتالیا
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • قطار باری در قطور از ریل خارج نشده است
  • ببینید | پشت‌پرده شایعه نسبت محمود دینی با خواننده لس آنجلسی!
  • تکذیب شایعه درباره تعطیلی پروازها از فرودگاه مهرآباد
  • جورجینیو خودش را به یوونتوس پیشنهاد کرده‌است
  • پیشنهاد یک تیم پرتغالی به رونالدو برای فصل آینده