Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:38:22 GMT

الاهلی 1456 میلیاردتومان بدهی دارد!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۶۴۲۶

الاهلی 1456 میلیاردتومان بدهی دارد!

تیم فوتبال الاهلی به دلیل بدهی های بالای خود، احتمالا مجبور خواهد بود چند ستاره نامدارش را به فروش بگذارد که الهلال و النصر مشتریان جدی بازیکنان این تیم هستند.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه سعودی اسپورت خبر داده است که باشگاه الاهلی به سرپرستی ماجد النفیعی با یک فاجعه بزرگ مالی روبرو است که آینده این باشگاه را تهدید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

النفیعی که به تازگی و پس از استعفای عبدالله المومنة ریاست الاهلی را بر عهده گرفت، مشکلات بزرگی را بر سر راه خود دارد.


بدهی های سرسام آور الاهلی باعث شد تا اعضای افتخاری این باشگاه، المومنة را مجبور به استعفا کنند و روزنامه الریاضیة نیز در این خصوص نوشته است که میزان بدهی این باشگاه، 210 میلیون ریال سعودی (معادل 1456 میلیارد تومان) است که این مسئله باعث شده تا این باشگاه به دنبال فروش ستاره های تیمش باشد.


الریاضیة همچنین نوشت که بازیکنان الاهلی نزدیک به 5 ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند و همین مسئله منجر به این شده که الکساندر میتریتا ستاره رومانیایی این تیم، در آستانه فسخ قرارداد با این باشگاه قرار بگیرد و با توجه به اینکه در صورت عدم پرداخت بدهی ها، این تیم گواهی صلاحیت مالی جهت ثبت قراردادهای جدید را دریافت نمی کند، مدیران الاهلی را به فکر فروش ستاره هایش انداخته است.

 


محمد العویس سنگربان ملی پوش الاهلی یکی از بازیکنانی است که تنها 70 روز به پایان قراردادش باقی مانده و احتمال جدایی او بالاست. این بازیکن قراردادش را با الاهلی تمدید نکرده و گفته می شود راهی النصر خواهد شد. با توجه به اینکه برد جونز در پایان فصل از النصر جدا می شود، جذب یک گلر عربستانی جهت پر نکردن سهمیه بازیکنان خارجی، به سود النصر خواهد بود.

 


محمد آل فتیل مدافع ملی پوش و جوان الاهلی، مدت هاست که مدنظر الهلال قرار دارد. با توجه به مشکلات مالی الاهلی، ممکن است او در پایان فصل راهی آبی های ریاض شود هر چند که النصر نیز تمایل به جذب این مدافع دارد.

 


عبدالرحمن غریب ستاره جوان و آینده دار الاهلی، دیگر نام بزرگی است که احتمال جدایی او نیز بالاست. غریب 24 ساله که یک سال دیگر با الاهلی قرارداد دارد، تیم های زیادی را خواهان خود می بیند که از الهلال به عنوان جدی ترین مشتری او نام برده می شود.

 


همچنین النصر که برای تقویت سمت راست خط دفاعی خود به دنبال یک جایگزین مناسب برای سلطان الغنام است، ممکن است عبدالله حسون دیگر بازیکن الاهلی را به خدمت بگیرد. او نیز در پایان سال جاری، وارد دوره آزاد قرارداد خود می شود. الهلال و النصر حریفان استقلال و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

 

عربستان النصر عربستان الهلال عربستان الاهلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان النصر عربستان الهلال عربستان الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تعویق 24 ساعته دیدار الهلال و العین به دلیل شرایط بد جوی سبب شد تا بازی آبی‌های ریاض مقابل الاهلی که قرار بود دو روز دیگر برگزار شود، به تعویق بیفتد. این بازی به‌جای 31 فروردین در هفدهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

حالا النصر نسبت به این موضوع معترض است. باشگاه رونالدو که با 12 امتیاز کمتر نسبت به الهلال در رده دوم قرار دارد، ضمن ارسال نامه‌ای رسمی، خواستار برگزاری این بازی در تاریخ اولیه خود شد.

روزنامه الریاضیة با اعلام این خبر نوشت که مدیریت النصر نامه‌ای را به سازمان لیگ عربستان ارسال کرده و برای حفظ یکپارچگی مسابقات و رعایت فرصت‌های برابر برای همه تیم‌ها، خواستار این موضوع شد که بازی الهلال و الاهلی به تعویق نیفتد.

در ابتدای فصل بود که النصر در فینال جام باشگاه‌های عرب از سد الهلال گذشت و قهرمان شد. النصر باید دو روز بعد و بدون رونالدو که مصدوم شده بود، در هفته نخست لیگ امسال به مصاف الاتفاق می‌رفت و برای تعویق این بازی، نامه‌ای را به سازمان لیگ عربستان ارسال کرد.

اما درخواست النصر مورد موافقت قرار نگرفت و این تیم بدون رونالدو به میدان رفت و تن به شکست داد و حالا این تیم اعتقاد دارد باید قانون برای الهلال نیز به همین شکل رعایت شود اما کمیته برگزاری مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان اعتنایی به این درخواست‌ها نکرد و بازی الهلال و الاهلی را به هفدهم اردیبهشت موکول کرد.

دیگر خبرها

  • عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • گل زیبای سعید عزت اللهی در شب شکست شباب الاهلی
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • گل دیدنی سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به النصر امارات / فیلم
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین