Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان در گفت وگو با شبکه العربیه تاکید کرد: ما بر این باوریم که بدون رسیدگی به دغدغه‌های کشورهای منطقه و از بین بردن نگرانی هایشان نسبت به رفتارهای ایران، ثبات در منطقه ایجاد نخواهد شد.

بن فرحان همچنین مدعی دخالت ایران در امور کشورهای منطقه در راستای ایجاد ناامنی شد و خاطرنشان کرد: مشکل موشک های بالستیک ایران باید حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه سعودی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد که در خصوص پرونده هسته‌ای ایران باید به توافقی با پایه‌های قوی‌تر رسید.

پربیننده ترین تمایل واشنگتن برای بازگشت به برجام / مذاکرات وین باید ظرف ۲هفته آتی به نتیجه برسد بیانیه اتحادیه اروپا درباره جزییات نشست امروز کمیسیون مشترک برجام نتانیاهو: ایران به اسرائیل پهپاد ارسال کرده بود رویکرد دوگانه بایدن در جنگ غزه و تل آویو حمایت آمریکا از اسرائیل برای مدت طولانی ادامه نخواهد یافت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عربستان انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان

به گزارش حوزه سیاست خبرگزاری تقریب: "حسین امیرعبداللهیان" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای خود در عشق‌آباد، روز پنجشنبه و در محل وزارت خارجه این کشور مورد استقبال "رشید مردوف" معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر خارجه ترکمنستان قرار گرفت.

 وزیر خارجه ایران پیش از این با رئیس‌جمهور و رئیس مصلحت خلق ترکمنستان دیدار کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی سومین همایش اقتصادی کشورهای ساحلی
  • دیدار وزیر خارجه ایران با رئیس جمهور ترکمنستان
  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • پاسخ محکم کروس به برادرش: به تو ربطی ندارد!
  • برنامه محفل انقلاب بزرگی در ایران و کشورهای جهان ایجاد کرد
  • برنامه محفل یک انقلاب بزرگی در ایران و کشورهای جهان ایجاد کرد