Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک سنگین در برخی مقاطع مسیر جنوب به شمال محور‌های کندوان، فیروزکوه و هراز، همچنین جاده تهران-فشم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایمان محرابی‌نیا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 ثبت کمترین تردد جاده‌ای بین ساعات ۴ تا ۵ صبح


مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد ۲۲۸۸ دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل ۲.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۴.۲ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح ثبت شد.


 ترافیک سنگین در همه جاده‌های تهران-شمال


وی با بیان اینکه دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در محور هراز مسیرجنوب به شمال محدوده پلور نشان می‌دهد، از بروز ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده‌های بیلقان و سد سیاه بیشه خبر داد.

محرابی‌نیا همچنین از تردد روان در آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران - شمال، در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ها بیان کرد: در حال حاضر در جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

وی از بروز ترافیک سنگین در محور تهران-فشم محدوده‌های رودک و حاجی آباد خبر داد.


 ۳ آزادراه پرتردد کشور در شبانه‌روز گذشته


محرابی‌نیا اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه تهران-کرج با ۱۳۹ هزار تردد آزادراه کرج-قزوین با ۱۲۸ هزار تردد آزادراه کرج-تهران با ۱۲۴ هزار تردد، ثبت شد.


 انسداد محور خرم‌آباد-پل دختر و آزادراه سردار حجازی


مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: در حال حاضر جاده رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده شهداد-نهبندان، جاده پونل-خلخال، محور خرم‌آباد-پل دختر، آزادراه سردار حجازی (کنارگذر شرقی اصفهان)، جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰ و محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محور تهران فشم ترافیک محور هراز ترافیک محور کندوان سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها ترافیک سنگین در محور جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روزچهارشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین دربرخی مناطق پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228256 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است