Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ۴۷ نفر از محکومان محاکم استان مشمول عفو مقام معظم رهبری به مناسبت عید سعید فطر قرار گرفتند.

به گزارش برنا؛ حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری، رئیس کل دادگستری مازندران گفت: همگام با سیاست‌های محوری و اولویت دار رئیس قوه قضائیه در کاهش جمعیت کیفری، جلسات کمیسیون عفو بخشودگی به صورت مستمر برگزار می‌شود و این محکومان در کمیسیون عفو و بخشودگی واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: البته این عفو و گذشت مشمول مرتکبین جرایم خشن و جرایمی مانند قاچاق مواد مخدر، سلاح و مهمات، تیراندازی‌ها و پاره‌ای دیگر از جرایم سنگین و مخل نظم و امنیت عمومی نشده و مرتکبین این جرایم باید محکومیت مندرج در احکام قطعی را تحمل کنند.

حجت الاسلام اکبری اظهار داشت: درسال گذشته درمجموع ۲۸۱ نفراز واجدین شرایط در راستای اجرای مفاد آئین نامه کمیسیون عفو، بخشودگی و تخفیف مجازات محکومین و بهره مندی محکومین از رأفت اسلامی از عفو و بخشش مقام معظم رهبری استفاده کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قوه قضائیه قاچاق نظم و امنیت مقام معظم رهبری دادگستری مازندران محکومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز عصر چهارشنبه در بازدید از مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان دختر ۶ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۸ سال و پسران ۶ تا ۱۲ بهزیستی استان بوشهر با اشاره به اهمیت دادن به مسائل روانشناختی این کودکان گفت: کار کردن روی مهارت‌ها و توانمندی‌های روانی و مذهبی فرزندان باعث می‌شود تا آمادگی‌های لازم را جهت گذراندن بحران‌های زندگی در بزرگسالی کسب کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به جذب کمک‌های خیرین اشاره کرد و گفت: کمک‌های خداپسندانه خیرین می‌تواند در تأمین رفاه و آموزش‌ها و برطرف کردن نیازهای ضروری این کودکان بسیار اثرگذار باشد.

در این بازدید با پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان یکی از خیران تقبل کرد هزینه‌های دارویی کودکان و نوجوانان این مراکز را تأمین کند.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر نیز ضمن تقدیر از حمایت و تلاش‌های مجموعه دادگستری و پیگیری مجدانه نسبت به مشکلات این کودکان، گزارشی را از اقدامات صورت گرفته به کودکان و نوجوان نگهداری در این مراکز ارائه کرد.

در پایان رئیس کل دادگستری استان بوشهر هدایایی به کودکان اهدا کرد.

کد خبر 6063844

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۳ هزار و ۷۲۱ هکتار از اراضی ملی خوزستان
  • قم برای رونق اقتصادی در صنعت گردشگری و زیارت می‌تواند موفق باشد
  • رفع تصرف ۶۵۱ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری
  • رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن خواستار تحویل خودروی نجات به این شهرستان شد
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • هشدار رئیس سابق کمیسیون اروپایی درباره وقوع جنگی بزرگ
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • محکومان جرایم غیرعمد در شادگان توسط یک ناشناس آزاد شدند