Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه با اشاره به دیدار با هیات مدیره کانون کارمندان بازنشستگان صنعت نفت و گاز شهرستان گفت: بازنشستگان صنعت نفت و گاز در طول ۳۰ سال خدمت صادقانه در امر اکتشاف، تولید، پالایش و پتروشیمی در بدترین شرایط جوی منطقه، جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه اقتصادی توانستند با اقتدار ایستادگی کنند و موتور تولید را روشن نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همه بازنشستگان منطقه برای ما محترم هستند و در توان خود یاری رسان آن‌ها هستیم، چراکه بدون وجود آن‌ها در شرایط ویژه و بحرانی کشور طی سال‌های متمادی سرنوشت کشور تغییر می‌کرد، اما با تلاش‌ها و فداکاری‌های آنها، امروز در بالاترین سطح اقتدار و خودکفایی قرار داریم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت نفت تولید نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوه‌خواری در روز روشن در تهران

شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، در اطلاعیه‌ای از کوه‌خواری در روز روشن در حریم منطقه ۲ خبر داد.

به گزارش تسنیم، در این اطلاعیه آمده است: شرکت شهربان و حریم‌بان، اقدامات لازم را برای جلوگیری از این اقدام ناپسند در منطقه ۲ انجام داده است.

در این اطلاعیه اضافه شده است: متاسفانه این اقدام توسط یکی از شهروندان در منطقه ۲ انجام شده که وی اقدام به کرت‌بندی غیرمجاز کرده است. شرکت شهربان و حریم‌بان تاکید کرده حریم‌بانان ناحیه یک منطقه ۲ در حین گشت‌زنی به یک مورد کرت‌بندی غیرمجاز برخورده و فورا اقدام به رفع خلاف و اعاده به حالت اولیه کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • نوآوری و تاب‌آوری، موتور جهش تولید
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت
  • پیله مشکلات نوغاندارای؛ نبود صنایع تبدیلی است
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران
  • فرآیند تولید موتور‌های فوق پیشرفته جنگنده F-۳۵ در کارخانه آمریکایی (فیلم)
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • دوچرخه‌ای که دوستدار محیط زیست که با انرژی‌های متعدد کار می‌کند