Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@00:48:37 GMT

آخرین جزئیات حادثه تبرکشی در قرن آباد گرگان+عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۷۶۴۳

آخرین جزئیات حادثه تبرکشی در قرن آباد گرگان+عکس

تبرکشی در قرن آباد گرگان باعث ایجاد رعب وحشت شدید بین مردم شد.

به گزارش ایمنا، حادثه قرن آباد گرگان که چند روز قبل، فیلم آن در فضای مجازی منتشر شد، خیلی زود به یکی از حوادث تلخ چند سال اخیر گلستان تبدیل شد.

از حادثه درگیری در روستای قرن آباد گرگان که ضاربان و عاملان آن با اقدام به موقع پلیس دستگیر شدند، روایت‌های زیادی نقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانی که در حادثه درگیری قرن آباد مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود در توضیح این حادثه گفت: «آن روز سر پیچ جاده قرن آباد چند جوان با چوب به موتور پسرخاله من زده بودند. اما او زمین نخورد. من راننده نیسان بودم و یک راننده نیسان دیگر به مادرم گفته بود که این چند جوان با راننده‌های نیسانی دعوا راه می‌اندازند و حتی یک پیرزن از اهالی روستا هم گفته بود که چند باری در همین پیچ با راننده‌ها دعوا کرده‌اند. وقتی من به آنها رسیدم سرعتم را کم کردم که یکی از آنها بالای ماشین پرید. من ترمز کردم و به او می‌گفتم خانواده و زن و بچه همراه من است. اما آنها با چوب و چماق به ما حمله کردند و با تبر به سر من ضربه زدند و بعد از آن هم با لگد به قفسه سینه من می‌کوبیدند.»

مادر جوان مجروح هم در توضیح گفته بود: «بعد از اینکه دعوا راه افتاد و به سر پسرم ضربه زدند، او در خون می‌غلتید اما باز هم به او لگد می‌زدند. من با چند دختر بچه و ماشین بدون راننده در جاده مانده بودم. پسرم با آمبولانس راهی بیمارستان شد و الان هیچ جز احساس امنیت نمی‌خواهم.»

در پایان ضارب گفت: «راننده به من فحاشی کرد و فحش خیلی زشتی داد. برای همین من خیلی عصبانی شدم و آن اعمال را نشان دادم. اما الان پشیمانم.»

تبرکشان درگیری روستای «قرن‌آباد» که روزهای گذشته با سلاح سرد و چوب و چماق اعضای یک خانواده را زخمی کرده بودند با تلاش پلیس و دستگاه قضائی دستگیر شدند.

تبرکشان قرن آباد گرگان

پس از دستگیری تمامی اعضای این درگیری، متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند.

نفر اصلی این درگیری که با تبر، راننده نیسان و پدر خانواده را زخمی کرده بود بامداد امروز پس از ساعت‌ها تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.

تصاویر منتشر شده از این درگیری خشن و ناراحت‌کننده در فضای مجازی ناراحتی بسیاری از مردم را در پی داشت که بلافاصله پس از وقوع درگیری و انتشار ویدئو این واقعه دستور ویژه برای دستگیری افراد مؤثر در این نزاع صادر و تمامی اعضای این درگیری شناسایی و دستگیر شدند.

منبع: رکنا

کد خبر 495094

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قرن آباد گرگان دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات درگیری و قتل دو نفر در آرامستان یاسوج را تشریح کرد.

سید علی ملک حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: بررسی ها برای دستگیری عاملان قتل ۲ نفر در آرامستان «شرف آباد» یاسوج تا حصول نتیجه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه عصر امروز پنجشنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ در محوطه آرامستان شرف آباد شهر یاسوج درگیری منجر به قتل رخ داد، افزود: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج تصریح کرد: در این درگیری یک نفر با اسلحه ۲ نفر را به قتل رساند.

ملک حسینی ادامه داد: با صدور دستور قضایی، بازپرس ویژه قتل بلافاصله در صحنه درگیری حاضر و پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شد.

وی بیان کرد: جزئیات بیشتر وقوع این درگیری در دست بررسی است و تلاش ماموران پلیس برای بازداشت قاتل ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک بهبهان دستگیر شد
  • مراسم شب‌های قدر در ۲۲ امامزاده شاخص استان گلستان برگزار می شود
  • ۲ نفر در آرامستان شرف آباد یاسوج با شلیک اسلحه به قتل رسیدند
  • جزئیات قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج
  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • عکس| حادثه برای راننده نیسان بر اثر وزش باد شدید!
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد