Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:29:35 GMT

غرق شدن جوان ۱۹ ساله در تنگه کافرین

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۸۳۹۲

غرق شدن جوان ۱۹ ساله در تنگه کافرین

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عصر امروز بعد از تماس‌های تلفنی تیم امدادی هلال احمر به همراه غواص پتروشیمی ایلام به محل حادثه اعزام شدند.

این عملیات حدود ۲ ساعت به طول انجامید که نهایتا دقایقی قبل با تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر و غواص پتروشیمی ایلام-حمزه محمدی- جسد جوان غرق شده کشف و تحویل اورژانس گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوان غرق شده اهل شهرستان ملکشاهی می‌باشد.

هرساله با شروع فصل تابستان و گرما تعداد کثیری از جوانان و نوجوانان ایلامی به شنا و آب‌تنی روی می‌آورند که توصیه می‌شود برای این کار، هیچ‌گاه رودخانه‌ها و سد‌ها را با استخر‌های شنا اشتباه نگیرند.

سالیانه نزدیک به هزار و ۵۰۰ نفر از هموطنان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست می‌دهند.

بی توجهی و دانش ناکافی نسبت به خطرات محیط‌های آبی، از مهمترین علل غرق شدگی این افراد به ویژه در فصل تابستان است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غرق شدگی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند

غلامحسین گرشاسبی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در جریان دیدار رئیس کل دادگستری استان ایلام با کارکنان و بازدید از بخش‌های مختلف پتروشیمی ایلام با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم ، اظهار کرد: توجه به شعار سال مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نصب العین مجموعه کارکنان پتروشیمی ایلام است.

وی تصریح کرد: بار معنایی بسیاری بزرگی در واژه جهش تولید نهفته است چرا که با توجه به شرایط موجود آنچه از همه ما انتظار می‌رود این است که به صورت ویژه کار کرده و عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام یادآور شد: وقتی جهش در یک زمینه و یا یک تولید روی می‌دهد، باید زمینه ایمن نیز برای این فعالیت هم فراهم شود، اگر بخواهیم زمینه جهادی و توجه به مقوله جهش را عملی کنیم باید زمینه امنیت شغلی و اقتصادی آن هم شکل گیرد.

وی خواستار همکاری بیش از پیش مسئولان استانی با مجموعه پتروشیمی ایلام شد و گفت: برای جهش تولید باید نقاط ضعف را برطرف کرد، امید می‌رود مسئولان استان کمک کنند تا با همراهی و تعامل با یکدیگر بتوانیم در انجام وظیفه خود که همانا افزایش و تنوع تولید و سطح کیفی محصولات است، به درستی عمل کنیم.

گرشاسبی افزود: هیچ سازمان و ارگانی بدون ضعف نیست، مهم‌ترین کار این است که بتوانیم درصدد رفع موانع موجود برآییم و مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام یادآور شد: طی بازه زمانی یک سال و نیم گذشته پتروشیمی ایلام توانست اولین مجموعه ان. جی. ال را در دشت عباس دهلران راه اندازی کند.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۸۰ هزار تن محصول شامل اتیلن، پلی‌اتیلن سنگین، پروپیلن، بنزین پیرولیز، CFO و DMDS CHAVAR ۶۵ تولید شده است، گفت: در فروردین سال۱۴۰۳ نسبت به فروردین سال ۱۴۰۲ تولید در مجتمع پتروشیمی ایلام ۳۵ درصد رشد داشته است.

گرشاسبی مطرح کرد: چشم‌انداز ما روشن است و به‌عنوان بزرگ‌ترین صنعت در غرب کشور که در مسیر توسعه قرار دارد، امیدواریم فرصت‌های سرمایه‌گذاری پیش روی ما در استان، بیشتر از گذشته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام
  • اردیبهشت ماه؛ بهترین زمان برای دیدن جاذبه های رویایی ایلام
  • جسد جوان ۲۸ ساله در رودخانه کاجو سیستان و بلوچستان کشف شد