Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۲۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شده‌ و ۳ مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

سیدمحمد هاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ _ اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری جدید در استان سیستان و بلوچستان، ۲۶ نفر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در این استان سه مورد فوتی نیز ثبت شده است، افزود: با احتساب تعداد بیماران بستری جدید در این استان، در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان به ۱۰۴ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص آخرین وضعیت و آمار بیماران بستری در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: تاکنون آخرین آمار بیماران بستری در سه شهرستان استان سیستان و بلوچستان، زاهدان ۵۷ نفر، زابل ۱۲ نفر و ایرانشهر ۳۵ نفر بوده است.

وی با اشاره به تعداد بیماران بستری جدید در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان، گفت: تاکنون آخرین آمار بیماران بستری جدید در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان زاهدان ۱۹ نفر، شهرستان ایرانشهر ۵ نفر و شهرستان زابل ۲ نفر بوده است.

هاشمی شهری تاکید کرد: هنگام استفاده از کولر گازی در منازل، محیط کار و خودرو، حتماً یک پنجره را برای تهویه هوای آزاد باز بگذارید زیرا فضاهای با تهویه کم از عوامل تسریع کننده ابتلاء به بیماری‌های تنفسی و از جمله کرونا است.

کد خبر 495122

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا هندی کرونا در ایران ابتلا به کرونا کرونا پیشگیری از کرونا آمار کرونا آخرین اخبار کرونا آخرین آمار کرونا سيستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان کرونا در سیستان و بلوچستان وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان کرونای انگلیسی در سیستان و بلوچستان کرونا در زاهدان وضعیت کرونا در زاهدان کرونای انگلیسی در زاهدان کرونای هندی در سیستان و بلوچستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان سیستان و بلوچستان بیماران بستری جدید بیماران بستری ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، داوود مخلصی گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود. 
 
او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

دیگر خبرها

  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس سیستان و بلوچستان
  • جسد جوان ۲۸ ساله در رودخانه کاجو سیستان و بلوچستان کشف شد
  • سیستان و بلوچستان فراموش شده