Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی پیروزی مقاومت ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی را تبریک گفتند.

به گزارش «تابناک»، متن این پیام به این شرح است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سلام بر فلسطین مقتدر و مظلوم؛ سلام بر جوانان شجاع و غیور فلسطین، سلام بر غزه‌ی قهرمان و مقاوم، سلام بر حماس و جهاد و همه‌ی گروه‌های جهادی و سیاسی فلسطین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند عزیز و قدیر را برای نصرت و عزتی که به مجاهدان فلسطینی عطا کرد سپاس میگویم، و نزول سکینه و طمأنینه بر دل‌های مجروح شهید دادگان، و رحمت و بشارت برای شهیدان، و شفای کامل برای آسیب‌دیدگان را از خداوند منان مسألت میکنم، و پیروزی بر رژیم جنایتکار صهیونیست را تبریک میگویم.

آزمون این چند روز، ملت فلسطین را سرافراز کرد. دشمن وحشی و گرگ صفت به درستی تشخیص داد که در برابر قیام یکپارچه‌ی فلسطین ناتوان است. آزمون همکاری قدس و کرانه‌ی باختری با غزه و اراضی ۴۸ و اردوگاه‌ها، راهکار آینده‌ی فلسطینی‌ها را نشان داد. در این ۱۲ روز رژیم جابر، جنایات بزرگی عمدتاً در غزه مرتکب شد و عملاً ثابت کرد که بر اثر ناتوانی در مقابله با قیام یکپارچه‌ی فلسطین، رفتار‌هایی آنچنان ننگین و دیوانه‌وار مرتکب میشود که افکار عمومیِ همه‌ی عالم را بر ضد خود برمی‌انگیزد و خود و دولت‌های غربی پشتیبان خود بویژه آمریکای جنایتکار
را از گذشته باز هم منفورتر میکند. ادامه‌ی جنایت‌ها و درخواست آتش‌بس هر دو شکست او بود. او ناچار شد شکست را بپذیرد.

رژیم خبیث از این هم ضعیف‌تر خواهد شد. آمادگی جوانان فلسطینی، و قدرت‌نمایی مجموعه‌های ارزشمند جهادی، و اعداد قوّه به صورت مستمر، فلسطین را روزبروز قدرتمند‌تر و دشمن غاصب را روزبروز ناتوان‌تر و زبون‌تر خواهد کرد.

زمان آغاز و توقف درگیری‌ها بسته به تشخیص بزرگان جهادی و سیاسی فلسطینی است.

ولی آماده‌سازی و حضور قدرتمندانه در صحنه، تعطیل‌بردار نیست. تجربه‌ی «شیخ جراح» در ایستادگی در برابر زورگویی رژیم و شهرک‌نشینانِ مزدور، باید دستورالعمل همیشگی مردم غیور فلسطین باشد. به جوانمردان «شیخ جراح» درود میفرستم.

دنیای اسلام یکسره در برابر قضیه‌ی فلسطین، مسئول و دارای تکلیف دینی است. عقل سیاسی و تجربه‌های حکمرانی هم این حکم شرعی را تأیید و بر آن تأکید میکند. دولت‌های مسلمان باید در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند، چه در تقویت نظامی، چه در پشتیبانی مالی که امروز بیش از گذشته مورد نیاز است، و چه در بازسازی زیرساخت‌ها و ویرانی‌ها در غزه.

مطالبه و پیگیری ملتها، پشتوانه‌ی این خواسته‌ی دینی و سیاسی است. ملت‌های مسلمان، باید انجام این وظیفه را از دولت‌های خود مطالبه کنند، خود ملت‌ها نیز در حدّ توان موظف به پشتیبانی مالی و سیاسی‌اند.

وظیفه‌ی مهم دیگر، پیگیری مجازات حکومت تروریست و سفاک صهیونیست است. همه‌ی وجدان‌های بیدار تصدیق میکنند که جنایت گسترده‌ی کشتار کودکان و زنان فلسطینی در این ۱۲ روز نباید بی‌مجازات بماند. همه‌ی عوامل مؤثر رژیم و شخص جنایتکار نتانیاهو باید تحت پیگردِ دادگاه‌های بین‌المللی و مستقل قرار گیرند و مجازات شوند؛ و این به حول قوه‌ی الهی تحقق خواهد یافت.

والله غالبٌ علی امره
جمعه ۹ شوال ۱۴۴۲،
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
سید علی خامنه‌ای

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه رهبر انقلاب مقاومت فلسطین جنگ 12 روزه فلسطین مجازات نتانیاهو نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه ی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها به شکست نهایی نزدیک شده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسمی کارشناس مسائل نظامی در برنامه تهران ۲۰ درباره بازتاب پیام جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیست، گفت: اول باید به امت شهید پرور اسلام تبریک گفت؛ از دیشب تمام جهان اسلام که زجر ظلم صهیونیست‌ها را کشیده بودند از این مبارزه خوشحال شدند. مبارزه با صهیونیست‌ها یک مسئله بسیار جدی است که حضرت امام (ره) از ابتدا پایه جمهوری اسلامی ایران را نابودی شاه و رژیم غاصب صهیونیست بود. امام (ره) برقراری اسلام در سرزمین اشغالی را برنامه‌ریزی کرده بودند که خدا را شکر در این مسیر قرار داریم.

وی افزود: خوشبختانه همزمان با دوره مذاکره که طی سال‌های قبل در کشورمان پیش رفته بود، رهبر معظم جمهوری اسلامی توانستند به خوبی هدایت و راهبری کردند. حتی در شرایطی که برخی مقامات کشور مدعی بودند موشک جواب نمی‌دهد و از کشورهای شکست خورده جنگ جهانی الگو می‌گرفتند، حضرت آقا جوابی شفاف به آن‌ها دادند. دیشب و شب‌های گذشته نشان دادیم که سلاح پاسخ صهیونیست‌ها هستند.

سردار قاسمی درباره همکاری کشورهای غربی با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: کشورهای غربی طی هفته‌های گذشته خواستند جنگ را میان اسلام و صهیونیست‌ها نشان ندهند و آن را به تنهایی به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ربط دهند اما این نیز در واقعه دیشب برای غربی‌ها موفقیت‌آمیز نبود و تمام مسلمانان در دنیا از این حمله حمایت کردند. نکته دیگر آن است که باید مراقب فضای مجازی باشیم؛ بسیار با شیطنت سعی کردند قدرت ایران را کم جلوه دهند اما مهم آن است که اصل این هیمنه شکسته شد و سه سامانه پدافند داوود، گنبد آهنین و موارد دیگر شکسته شدند.

قاسمی ادامه داد: متأسفانه حتی بسیاری از دوستان ما بر این باور بودند که سیستم دفاعی صهیونیست‌ها نمی‌شکند اما ما پیش از این شاهد آن بودیم که حزب‌الله نیز این سامانه‌ها را شکسته بود. مهم آن است که هیمنه شکست و سیستم دفاعی آن‌ها شکست خورد. مردم از اصفهان تا فلسطین با لبیک یا خمینی و لبیک یا حسین از این عملیات حمایت کردند.

این کارشناس مسائل نظامی در ادامه گفت: واقعه آخرالزمانی که به آن اشاره شده نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها بازنده خواهند بود و از آنجایی که یهودی‌ها به این مسائل بسیار باور دارند اکنون ترس بیشتری را تجربه می‌کنند چرا که می‌دانند نبرد آخرالزمانی در پیش است. بسیاری از افراد باور داشتند که حمله حماس اشتباه بود اما حقیقت آن است که شکست هیمنه از همان روز اول حمله اتفاق افتاد. از حمله حماس تا پاسخ دیشب ما همه به اذن خداوند متعال بوده است. ما نشان دادیم که می‌شود این هیمنه را شکست و مبارزه با رژیم صهیونیستی ترسی ندارد.

وی در خصوص کمیته جنگ اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی رژیم حرامزاده‌ها است و ما با انسان طرف نیستیم. آن‌ها حتی بر روی جنین‌ها عملیات تکثیر انجام می‌دهند و ربات انسانی می‌سازند. این رژیم باید نابود شود و یک معضل برای بشریت به حساب می‌آیند. آن‌ها پیش از آن‌که ما حمله‌ای کنیم در کرمان عملیات تروریستی انجام دادند و قطعاً پس از این نیز باز عملیات تروریستی انجام خواهند داد. حرفه‌این رژیم عملیات تروریستی است اما اثراتی در دنیا نخواهد داشت.

سردار قاسمی گفت: پیام آخر آن است که صهیونیست‌ها به شکست نهایی نزدیک شده‌اند و هرچقدر دست‌وپا بزنند باز هم به این مسئله نزدیک‌تر می‌شوند.

گفتنی است؛ تهران بیست به تهیه کنندگی مجتبی احمدی شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاهده ویدئوهای برگزیده برنامه و استفاده از تصاویر استیج و پشت صحنه به شبکه‌های اجتماعی به آدرس @tehran۲۰_tv۵ مراجعه کنند.

کد خبر 6078754

دیگر خبرها

  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • رییسی: ایستادگی یمن در بازدارندگی جنایات رژیم اسراییل موثر بود
  • اسموتریچ و بن گویر چگونه به عمر سیاسی نتانیاهو پایان خواهند داد؟
  • صهیونیست‌ها به شکست نهایی نزدیک شده‌اند
  • حمله پهبادی ایران سبب شکست سیاسی و روانی صهیونیزم شد
  • اظهارات ناامیدانه وزیر صهیونیست پس از حمله مقتدرانه ایران
  • وزیر صهیونیست: در برابر ایران شکست خواهیم خورد
  • وزیر صهیونیست: در برابر حماس و حزب‌الله شکست خوردیم،‌ در برابر ایران هم شکست خواهیم خورد
  • جبهه دنیای اسلام در برابر نظام سلطه سرافراز شد
  • وزیر صهیونیست: مقابل ایران شکست خواهیم خورد