Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در حالی ادامه دارد که غرب در خوش بینانه‌ترین حالت تنها نظاره گر این جنایات است.

خبرگزاری میزان - موج جدید حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه همزمان با خشونت‌ها در قدس اشغالی و به ویژه مسجدالاقصی و محله «شیخ جراح»، با واکنش‎های زیادی همراه شد.

بنا به اعلام وزارت بهداشت فلسطین، ده‎ها نفر در پی حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند که بیش از ۶۰ نفر از آن‌ها کودک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این جنایات، صد‌ها فلسطینی نیز مجروح شدند.

«فایننشال تایمز» در گزارشی با عنوان «اروپای خط کشی شده بر سر درگیری‌های غزه، نظاره گر است»، به تشریح موضع غرب در این زمینه می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: فیلم| ناکامی صهیونیست‌ها در ترور سران مقاومت استاندارد‌های دو گانه غرب در قبال جنایات رژیم صهیونیستی

اخیرا وزرای خارجه اتحادیه اروپا، نشستی را برای بررسی درگیری‌ها میان فلسطین و رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

این گزارش با اشاره به نشست وزرای خارجه اروپا، می‌گوید «نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا، اختلافات داخلی بر سر اسرائیل و فلسطین را آشکار کرد.»

«فایننشال تایمز»، می‌نویسد «در حالی که جنگنده‌های اسرائیلی هفته گذشته در حال بمباران نوار غزه بودند، پرچم اسرائیل در ساختمان صدر اعظم اتریش افراشته شد؛ این اقدام سباستین کورتز، به عنوان یک حامی سرسخت اسرائیل نشان از همسویی گسترده‌تر در اروپا با نتانیاهو است.»

این گزارش در بخش دیگری می‎گوید «نشست وزرای خارجه اروپا بدون هیچ نتیجه‌ای پایان یافت؛ پیشتر جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، کشتار غیرنظامیان را غیرقابل قبول توصیف کرده و گفته بود اتحادیه اروپا این موضوع را بررسی خواهد کرد، اما با این وجود، نشست وزرای خارجه نشان داد که بر سر موضوع فلسطین و اسرائیل اختلافاتی در اروپا وجود دارد.»

نگارنده معتقد است «اروپایی‌ها احتمالا نقشی را که در بحران‌های قبلی میان فلسطین و اسرائیل داشته‎اند، این بار نیز ایفا خواهند کرد؛ نظاره گر در حالی که موشک‌ها بر فراز غزه در حال حرکت هستند.»

 

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم صهیونیستی غزه حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی غزه حقوق بشر نشست وزرای خارجه رژیم صهیونیستی اتحادیه اروپا نظاره گر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم

بیرجندی‌ها با حضور در مسجد امام حسین علیه اسلام این شهر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار اخباری در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان در غزه مردم شهرهای ایران با خروش خود پاسخ قاطعی به حرمت شکنی سربازان کودک کش صهیونیستی نشان دادند.

 

مردم شهر بیرجند نیز ظهر امروز با حضور در مسجد امام حسین علیه السلام این شهر، جنایات این رژیم حیوان صفت را محکوم کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دست تمامی مسئولان آمریکایی به خون فلسطینیان آلوده است
  • حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • حمله گسترده جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • جنایات رژیم صهیونیستی در غزه فراتر از نسل کشی است
  • آخرین لحظات حیات رژیم صهیونیستی در غزه/فلسطینیان تاوان ایستادگی و عدالت‌خواهی خود را پس می‌دهند
  • جنایات رژیم صهیونیستی در غزه فراتر از نسل کشی
  • درخواست حماس از جامعه جهانی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی
  • خیابان سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، «خیابان نسل‌کشی» نام‌گذاری شد
  • اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • اسماعیل هنیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد +فیلم