Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_شهردار اهواز گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان قرارگاه خاتم و شهرداری جهت محرومیت زدایی از محلات محروم اهواز به امضا رسیده است و با ورود قرارگاه به مسئله محرومیت زدایی آینده‌ اهواز زیباتر خواهد بود. - اخبار استانها -

ابراهیم نوشادی در حاشیه نشست محرومیت زدایی استانداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: اهواز جزو کلان‌ شهرهای ایران محسوب می‌شود که با مشکل جدی محلات محروم و کم برخوردار رو به روست که سکونت جمعیتی بالغ بر 400هزار نفر در این محلات، اهواز را در کشور در رتبه دوم حاشیه نشینی و جمعیت ساکن مناطق محروم قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محرومیت زدایی با توجه به حجم و میزان بالای محلات کم برخوردار اهواز به خودی خود یا فقط اتکا به شهرداری و مجموعه‌های آن یا سازمان‌های استانی امکان پذیر نیست و کمک نهادهای کشوری را طلب می‌کند که با تامین اعتبارات لازم و ورود شرکت‌های بزرگ پیمانکاری همچون قرارگاه خاتم بتوان قدمی استوار در این خصوص برداشت.

شهردار اهواز در ادامه بیان داشت: شهر اهواز دارای 64نقطه و در واقع محله کم برخوردار است که از این تعداد 28محله در وضعیتی بدتر و به نوعی محروم قراردارند که با برنامه ریزی‌ها صورت گرفته بتوان با تامین منابع مالی مورد نیاز از شهرداری و منابع دولتی غبار محرومیت رو بتوان از روی اهواز پاک کرد.

تعطیلی اتوبوس‌های عمومی در اهواز به نام کرونا به ضرر مردم / ادارات و بازار باز حمل و نقل مردم تعطیل؟ + فیلمآغاز عملیات احداث 3 زیرگذر در مسیر ریل راه‌آهن تهران ـ اهواز‌آتش‌سوزی در نخلستان و نیزار‌های ‌جاده قدیم اهواز ـ خرمشهر/ 100 نخل خرما ‌در آتش‌‌ سوخت

نوشادی در خصوص جزئیات تفاهم‌نامه همکاری با قرارگاه خاتم تصریح کرد: در این طرح که با هدف توانمندسازی محلات اهواز و رفع مشکلات شهری و زیباسازی محلات محروم صورت خواهد پذیرفت علاوه بر تعمیر و نوسازی معابر شهری، زیباسازی، ساخت پارک‌های محلی و بوستان‌ها و رفع مشکلات آبهای سطحی و فاضلاب را در این طرح دنبال خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: در این تفاهم‌نامه بزرگ علاوه بر موارد فوق در جهت ساخت کتابخانه‌ در محلات و همچنین مباحثی که مربوط به آتش‌نشانی می‌شود از جمله دسترسی راحت و سریع و همچنین شیرهای آتش‌نشانی از جمله مواردی است که در جهت تامین زیرساخت‌های لازم محلی در جهت توانمندسازی و رفع محرومیت از محلات اهواز قدم‌هایی برداشته خواهد شد.

شهردار اهواز در انتها در خصوص بازه زمانی این طرح افزود: تفاهم‌نامه همکاری میان قرارگاه خاتم و شهرداری اهواز در بازه زمانی 2ساله خواهد بود که با تامین منابع مالی از شهرداری و منابع کشوری اقداماتی صورت خواهد گرفت که البته شهرداری اهواز فقط به قرارگاه متکی نیست و با برنامه‌ریزی که در مجموعه شهرداری اتخاذ شده بتوان در این مسیر گام برداشت.

انتهای پیام/331/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرومیت زدایی قرارگاه خاتم تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد از صبح امروز تا این لحظه ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مناسبت دومین روز از عید یهودی پسح به مسجد الاقصی تعرض کرده است.

اداره اوقاف اسلامی قدس ساعتی پیش نیز در بیانیه ای اعلام کرده بود که در دومین روز از عید یهودی پسح، شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست تعرض گسترده ای به مسجد الاقصی داشته اند.

در تعرض روز گذشته صهیونیست ها نیز بیش از ۲۰۰ نفر مشارکت داشتند که در بین آنها یهودا گلیک خاخام افراط گرای صهیونیست نیز حضور داشت.

کد خبر 6087349 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها