Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع گفت: ۴۵۰۰ نفر همزمان با ماه مبارک رمضان به مجموع حامیان یتیمان تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان افزوده شد.

«کریم زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با بیان اینکه 26 هزار بچه یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان هستند، اظهارداشت: این دسته از مددجویان به دلیل وضع نابسمان مالی و فقر تحت پوشش هستند و حامیان آن ها به جز کمک کمیته امداد در رفع معیشت آن ها کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ادامه داد: کمیته امداد برای کاهش نیازهای مالی این دسته از افراد نیازمند و یتیم طرح محسنین و حامیان را اجرا و افرادی را برای خیرخواهی جذب می کند که ماه مبارک رمضان  همزمان با هفته اکرام ایتام فعالیت گسترده ای در این خصوص انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه خیرین امسال نیز با کمیته امداد همکاری کردند، خاطرنشان کرد: 4500 نفر همزمان با ماه مبارک رمضان به مجموع حامیان یتیمان تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان افزوده شد.

 

زارع با اشاره به اینکه 460 کودک و نوجوان یتیم بدون حامی هستند، یادآورشد: افزایش حامیان به کاهش مشکلات اقتصادی، معیشتی و تحصیلی این افراد کمک می کند.

 

وی اضافه کرد: سه هزار و 800 نفر از بچه های تیم تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان سرانه کمی را برخوردار هستند و متناسب با نیازهای آن ها نیست که برای آنان افزایش حامیان و یا افزایش سرانه نیاز داریم.

 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان یادآورشد: پرداخت میزان کمک حامیان بر اساس توانایی و تصمیم خیرین است و کمیته امداد مبلغ و هزینه ای را مشخص نمی کند.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: بچه یتیم حامیان طرح اکرام و محسنین حامیان ایتام اصفهان تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان

پویا تابعی  با اشاره به ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش، اظهار کرد: از سال ۱۴۰۱ تاکنون با همکاری بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی، کمیته امداد و فعالیت‌های بنیاد مسکن ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد احداث شده است.
وی گفت: امسال هم در نظر داریم ۲۵۰ واحد مسکونی تا پایان سال برای مددجویان تحت پوشش احداث کنیم.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به اینکه ۱۵۳ هزار واحد مسکونی روستایی داریم، بیان کرد: از این تعداد تاکنون ۱۱۵ هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده است.
به گفته وی درصد مقاوم سازی واحد مسکونی در سطح استان ۷۵ درصد است و در این زمینه جزو استان‌های اول در کشور هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد