Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا یاری، رئیس هیات کشتی استان همدان گفت: چوبین داور بین المللی کشتی و اهل شهرستان ملایر در حالی که از سوی اتحادیه جهانی و فدراسیون کشتی کشور تا پایان سال میلادی ۲۰۲۱ میلادی فرصت داوری داشت، داوطلبانه از دنیای داوری کشتی خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این داور پرافتخار استان همدان ۳۶ سال سابقه قضاوت در عرصه‌های کشتی را داشت و در حاشیه برگزاری جام بین المللی تختی تصمیم به خداحافظی گرفت.

رئیس هیات کشتی استان همدان ادامه داد: چوبین علاوه بر اینکه معلم ورزش بود، سال‌ها در سینما و تلویزیون کشورمان بر روی صحنه رفته و در بین اهالی فرهنگ و هنر نیز شناخته شده است.

یاری با اشاره به مشخص شدن وضعیت کمیته مربیان گفت: سعید گودرزی پیشکسوت کشتی استان همدان و مربی سازنده صادق گودرزی قهرمان جهان و المپیک بر اساس تصمیم هیات رئیسه کشتی استان به عنوان مسوول کمیته مربیان و عضو شورای فنی منصوب شد.

کشتی استان همدان دارای پنج هزار ورزشکار و مربی است.
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد و فرنگی کشتی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی

 سید امید مقدس زاده داور بین‌المللی قم توانست در مسابقات قهرمانی بدمینتون آسیا در چین افتخار آفرینی کند و در کلاس ارتقاء داوری به بالاترین مدرک داوری آسیا دست یابد.

این درحالی است که قبل از مقدس زاده در تاریخ بدمینتون جمهوری اسلامی ایران تنها ۵ داور به این مدرک دست یافته بودند که یکی از آنها استاد محمد حسن حسین زاده دیگر داور قمی است.

با قبولی مقدس زاده در این کلاس تعداد داوران ایرانی سرتیفیکیت آسیایی به ۶ داور افزایش یافت که دو داور از استان قم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران
  • جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان
  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد