Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مقتدی صدر، رئیس جریان صدر عراق، به اعلام آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و پیروزی ملت و گروه‌های مقاومت فلسطینی در نبردی یازده روزه واکنش نشان داد.

او در توئیتر خود نوشت: از ساکنان قدس و غزه به علت پیروزی بر دشمن، صمیمانه قدردانی می‌کنیم و می‌گوییم دشمن در برابر ایمان و شجاعت شما به زانو درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقتدی صدر افزود: این پیروزی باید برای همگان اعم از صلح جویان و سازشکاران درس عبرت شود.

رئیس جریان صدر عراق تاکید کرد که در نبرد غزه، بت یک دولت شر و تروریستی و بت صهیونیست‌های تروریست نژادپرست شکسته شد.

پنجشنبه شب و درست پس از ۱۱ روز جنایت رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی، نوار غزه و کرانه باختری و در مقابل پاسخ کوبنده گروه‌های مقاومت به تجاوزکاری‌های آن، این رژیم مجبور به پذیر آتش بس شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقتدی صدر جریان صدر مسئله فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است

معاون دبیرکل حزب‌الله با تاکید بر اینکه تنها با زور و سلاح می‌توان در برابر وحشی‌گری صهیونیست‌ها ایستاد به همه کسانی که در صدد تضعیف مقاومت هستند توصیه کرد که از خواب غفلت بیدار شوند و بدانند مقاومت و سلاح آن با قدرت باقی خواهند ماند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی اعلام کرد که مقاومت نجیب و عزیز ما در لبنان بارها و بارها کشور را در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی نجات داده و از شر اشغالگری این رژیم آزاد کرده است. همچنین مقاومت در لبنان همان طرفی است که کشور را از شر تکفیری‌ها و تروریست‌ها نجات داد.

شیخ نعیم قاسم افزود که معادله بازدارندگی که مقاومت ایجاد کرده به لبنان کمک کرد تا همچنان قدرتمند و با عزت باقی بماند. این مقاومت مهمترین دلیل قدرت و عزت و استحکام لبنان بوده و آینده آن را می‌سازد. اگر مقاومت نبود لبنان در برابر توطئه‌های دشمنان شکست می‌خورد و تبدیل به گذرگاهی برای پروژه‌های صهیونیستی از جمله شهرک سازی‌ها و یا پروژه‌های سیاسی شوم این رژیم می‌شد.

وی در ادامه به حمایت همه جانبه جبهه‌های مقاومت از نوار غزه اشاره و اعلام کرد که مقاومت لبنان به حمایت خود از غزه پایبند است. این حمایت دو جنبه اساسی دارد، اول اینکه ما از برادران فلسطینی خود حمایت می‌کنیم و کاری که رزمندگان مقاومت لبنان انجام می‌دهند فداکاری در راه قدس است اما جنبه دوم مربوط به معادله پیشگیرانه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی است تا رژیم اشغالگر و حامیان آن بفهمند که مقاومت لبنان همچنان حاضر و آماده در میدان بوده و اجازه هیچ تجاوزی به خاک لبنان را نمی‌دهد و ما برای هرگونه فداکاری در راه دفاع از لبنان و مقابله با چالش ها آماده‌ایم.

نعیم قاسم: پیام «وعده صادق» به اسرائیل و حامیانش رسیدنعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد ما صراحتا می‌گوییم که هیچ نیازی به توجیه کار دفاعی پیشگیرانه خود نداریم بلکه آنهایی که خودشان را به خواب زده‌اند باید از این خواب غفلت بیدار شوند و سطح خطری که دشمن اشغالگر می‌تواند برای کشور به وجود بیاورد را ببینند.

وی تصریح کرد که اسرائیل همچون یک حیوان درنده ایستاده و هر لحظه می‌خواهد وارد لبنان و کل منطقه شود و هیچ چیز جز سلاح و مقاومت نمی‌تواند جلوی این رژیم وحشی را بگیرد. بنابراین مقاومت و سلاح آن همچنان در میدان باقی می‌مانند و قدرت خود را به خواست خداوند افزایش خواهند داد. همه کاری که ما اکنون می توانیم انجام دهیم این است که قدرتمند باقی بمانیم. کسانی که به دنبال تضعیف مقاومت هستند بدانند که همه کارهایشان بیهوده است، چرا که سلاح مقاومت باقی خواهد ماند و به پیشرفت و توسعه خود به خواست خداوند ادامه خواهد داد و شرایط جهان به همه ثابت کرده که تنها قدرتمندان در این دنیا جایگاه دارند.

این مقام حزب‌الله در پایان تاکید کرد که ما در چارچوب معادله طلایی ارتش و ملت و مقاومت در کنار همه عزتمندانی هستیم که به استقلال و وطن خود تعهد دارند و ما هم کنار آنها می‌ایستیم و هرگز به عقب نگاه نمی‌کنیم و نگاه ما تنها رو به جلو است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام‌های راهبردی سخنان ابوعبیده
  • پیام‌های راهبردی سخنان «ابوعبیده»
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • ابوعبیده: دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است/ پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است