Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال طی دو روز آینده در استان آغاز خواهد شد، پس از اتمام واکسیناسیون افراد ۷۰ سال به بالا، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای واکسینه خواهند شد.

سید راشد جزایری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به روند انجام واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: واکیسناسیون افراد دارای بیماری خاص و سالمندان بالای ۷۵ سال در استان در حال اتمام است و از دو روز آینده واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در استان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: پس از اتمام واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در چهارمحال و بختیاری، فرآیند واکسیناسیون افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت، فشارخون، بیماری‌های قلبی و ... در استان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد برای ثبت‌نام و اطلاع از زمان واکسیناسیون نیازی به مراجعه حضوری به مراکز بهداشت و درمان ندارند، خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند در سامانه salamat.gov اطلاعات خود را وارد کنند تا برای تزریق واکسن با آن‌ها تماس گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری واکسن کرونا همه باهم علیه کرونا واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح واکسیناسیون آبله دام سبک در روستا‌های قم

دکتر سید مهدی سرکشیک ،مدیر کل دامپزشکی قم گفت: طرح واکسیناسیون رایگان آبله و طاعون نشخوارکنندگان دام سبک از ابتدای فروردین اجرایی شده و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد. 

وی با بیان اینکه ۳۵ اکیپ مایه کوبی این طرح را در مناطق روستایی و عشایری استان اجرایی می‌کنند افزود: بیماری‌های آبله و طاعون از بیماری‌های ویروسی بوده که در صورت ابتلاء موجب تلفات گسترده دام می‌شود. 

وی از دامداران خواست با اکیپ‌های دامپزشکی همکاری کنند و هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را با شماره تماس ۱۵۱۲ مطرح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری در استان چهارمحال و بختیاری
  • واکسیناسیون ۱۵۲ هزار راس دام علیه بیماری طاعون در کرمان
  • آغاز طرح واکسیناسیون دام علیه بیماری طاعون در گیلان
  • آغاز هرس درختان انگور روستای جغدان در فصل بهار + فیلم
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۴۶۰ هزار راس دام سبک و سنگین در مه ولات
  • آغاز طرح واکسیناسیون بیماری طاعون
  • آغاز واکسیناسیون دام‌های لرستان علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان
  • آغاز واکسیناسیون طاعون نشخوار کنندگان کوچک در بم
  • اجرای طرح واکسیناسیون آبله دام سبک در روستا‌های قم
  • واکسیناسیون ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در لرستان