Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صباغ زاده مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت : اتمام پروژه‌های راهداری به همکاری و همراهی مسئولان استانی و کمک‌های ملی نیازمند است تا سریعتر به نتیجه برسند.

او گفت : این پروژه‌ها در راستای ارتقای کیفی سطح راه‌های استان و سطح راه‌های کشور در دست اقدام است و یکی از اهداف آن‌ها افزایش ایمنی در راه‌های برون شهری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صباغ زاده افزود: در بازدید‌های امروز پروژه‌های خوبی رو مورد بازدید قرار دادیم از جمله: پروژه ایمن سازی محور کرمانشاه - پاوه، شانه سازی، تعریض و آسفالت محور روانسر- بیاشوش، عملیات تعریض محور روانسر جوانرود و بازدید از راهدارخانه مرکزی شهرستان هرسین واقع در محور بیستون- کرمانشاه، که این پروژه‌های راهداری به صورت محوری اجرا می‌شود تا مردم و کاربران جاده‌ای بتوانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

او افزود: در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بخش راه، تأمین تردد ایمن و روان مورد نظر است که در بحث ایمنی و روان بودن ترافیک با همراهی سایر مجموعه‌های کمک رسان و متولی حمل و نقل و با رعایت قانون از طرف مردم و کاربران عزیز می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

صباغ زاده گفت: آرزوی سفر‌هایی خوش و خوب را برای مردم ایران پس از عبور از شرایط کرونایی داریم.

سلیمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: اقدامات اساسی در جهت ایمن سازی محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه صورت گرفته است.

او گفت: با توجه به اهمیت ایمن سازی راه‌های استان در پارسال ۲ هزار و ۸۰۵ کیلومترخط کشی سرد، ۶ هزار متر مربع خط کشی دو جزئی، ۱۳۲ کیلومتر نصب حفاظ گاردریل، ۳۲ کیلومتر نیوجرسی، ۱۱ هزار و ۸۶۰ عدد علائم ایمنی راه‌ها و ۴ هزار و ۶۷۰ مورد تعمیر و نگهداری علائم ایمنی راه‌ها انجام شده است.

او افزود: یک هزار و ۶۹۰ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی و ۷۱ کلیومتر شیار لرزاننده نصب و به بهره برداری رسیده است.

سلیمی افزود: در زمینه نگهداری از روشنایی محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه، ۱۴ مورد روشنایی بصورت نقطه‌ای نصب، ۱۲۲ مورد تعمیر و نگهداری چراغ‌های چشمک زن و نگهداری سیستم روشنایی ۱۴۸ کیلومتر از راه‌های استان در پارسال انجام شده است و به ۳ هزار و ۸۴۰ مورد درخواست مجوز حریم راه‌ها رسیدگی شده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل تردد خودروها راهداری و حمل و نقل ناوگان حمل و نقل حمل و نقل پروژه ها جاده ای راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام

سید زاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار کرد: این اقدام که در راستای ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات انجام شده، گامی مهم در جهت بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت خط‌کشی و نقوش ترافیکی در جاده‌ها، افزود: این امر نقش مهمی در کاهش حوادث، تسهیل سفر‌های برون‌شهری و انتقال پیام‌های اطلاعاتی، هشداری و بصری به رانندگان دارد.

چشمه خاور عنوان کرد: اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در خط‌کشی جاده‌ها، نشان‌دهنده تعهد این اداره کل به ارتقای ایمنی و کیفیت تردد در جاده‌های استان است و این اقدامات بدون شک در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و همچنین رفاه حال زائران و مسافران عبوری از این استان موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال گذشته یادآور شد: در این بازه زمانی نزدیک به ۴۹/۸ کیلومتر روشنایی تونل‌ها، ۱۹۵ چراغ چشمک زن، ۸۰ هزار و ۱۱۶ عدد نصب تابلو و علائم ایمنی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: نصب ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی، ۹ برج نوری و ۱۱۸ عدد ایمن سازی سر گاردریل پل و دماغه طی سال گذشته در سطح راه‌های استان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز
  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری