Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان صدر پیروزی مقاومت فلسطین بر رژیم صهیونیستی را به بت شکنی تعبیر کرد و گفت که بت صهیونیست‌های تروریست نژادپرست شکسته شد و این امر باید برای همه درس عبرت شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر عراق در پی اعلام آتش‌بس جنگ ۱۲ روزه غزه با صدور پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین در نبرد با رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این پست خود را با ذکر آیه پنج سوره روم آغاز کرد و نوشت: «خداوند هر که را بخواهد یاری می‌کند، و اوست شکست ناپذیر مهربان».

رهبر جریان سپس با اشاره به بخشی از یک دعا، خداوند را برای این پیروزی مردم فلسطین شکر کرد و نوشت: «سپاس خدایی را که بنده خود را یارى کند و سپاه خود را عزت دهد و به تنهایى لشکرهاى مخالف را در هم شکند. پس ملک هستى و ستایش خلق مختص اوست»

مقتدی الصدر تاکید کرد: «قدس ما .. عزت ماست. از شما [خطاب به ساکنان قدس و غزه]برای این پیروزی بر دشمن قدردانی می‌کنم. دشمن در مقابل ایمان و شجاعت شما زانو زد. اما این پیروزی باید برای همه، اعم از صلح طلبان و سازشکاران درس عبرت شود. بتی دیگر، بت یک دولت شر و تروریستی و بت صهیونیست‌های تروریست نژادپرست شکسته شد.»

درگیری رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری که تا بامداد روز جمعه در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن‌ها ناموفق عمل کرد.

شامگاه روز پنجشنبه، پس از گزارش برخی منابع خبری درباره احتمال آتش‌بس، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی رسما با توقف درگیری‌ها و آتش‌بس با میانجیگری مصر موافقت کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز ساعتی بعد در بیانیه‌هایی جداگانه تأکید کردند که تا زمان پایبندی تل‌آویو به آتش‌بس به آن متعهد خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مقتدی صدر صهیونیست های تروریست پیروزی مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی درباره تازه‌ترین تحولات اوضاع فلسطین و تحولات منطقه گفت: شهدا و زخمیان غزه حدود شش درصد از جامعه فلسطین در این منطقه را شامل می‌شود و این درصد بسیار بالایی است و چه بسا بالاترین درصد در این دوره درباره یک نسل کشی و کشتار تلقی می‌شود.

سید عبدالملک بدرالدین افزود: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه، تجاوزی است که همه جامعه فلسطین در این باریکه را هدف قرار داده است. رژیم اسرائیل ملت فلسطین را با همه ابزارهای نسل کشی از جمله کشتار، گرسنگی دادن و شیوع بیماری های واگیر دار هدف قرار داده است. رژیم صهیونیستی هر روز با ابزارها و روش های مختلف خود برای کشتن مردم غزه سرگرمی ایجاد می کند و سرگرم می شود. رژیم صهیونیستی از نوارها و فایل های صوتی مانند الحقونا (به ما ملحق شوید) و (اسعفونا) به ما کمک کنید و همچنین گریه ها و فریادهای کودکان با استفاده از پهپادها استفاده می کند تا ساکنان غزه را از خانه هایشان خارج کند و هدف قرار دهد. رژیم اشغالگر بیمارستان ها را به گورهای جمعی تبدیل کرده است و کادر پزشکی و بیماران را قتل عام می کند. مانند چنین جنایات و اتفاقاتی را در هیچ گوشه و منطقه ای از جهان نشنیده ایم و ندیده ایم. رژیم صهیونیستی پیکرهای شهدای فلسطینی را مثله و قطعه قطعه می کند و اعضای آنان را سرقت می کند و این چیزی است که با بررسی گورهای جمعی کشف شده در داخل مجتمع پزشکی ناصر مشخص شده است. رژیم صهیونیستی به شیوه و رویکرد گرسنگی دادن گسترده ادامه می دهد و بیمارستان کمال عدوان روزانه پذیرای ۵۰ کودک فلسطینی به خاطر کمبود مواد غذایی و قحطی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی                  

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید