Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از شروع فرآیند ثبت نام شانزدهمین دوره جشنواره ملی تعاونی های برتر در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،حسین فتحی با اعلام این خبر گفت: رویداد ترویجی و فرهنگی شانزدهمین دوره جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در سه مرحله بهنگام سازی، به روز رسانی و صحت سنجی مدارک و مستندات و فعالیت های تعاونی از 18 اردیبهشت ماه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهلت بهنگام سازی اطلاعات را از تاریخ 18 اردیبهشت لغایت 18 خرداد 1400 اعلام کرد و افزود: بهنگام سازی اطلاعات ثبت نام از تعاونی‌ها در سامانه جامع بخش تعاونی کشور به نشانی (http://taavoni.mcls.gov.ir) انجام می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در مرحله به روزآوری کلیه اطلاعات مرتبط با تعاونی‌ها و بارگذاری مدارک و مستندات مرتبط با مجامع عمومی (آخرین مجمع عمومی عادی تعاونی یا مجمع فوق العاده تطبیق اساسنامه تعاونی با قانون بخش تعاونی مصوب سال 1393)، اطلاعات اعضای تعاونی، اطلاعات شاغلین در تعاونی، صورت هایمالی و گزارش‌های حسابرسی تعاونی از سال 1396 تا 1399 و به روز آوری اطلاعات اعضای هیأت مدیره و بازرسان تعاونی انجام می‌شود.

وی افزود: تعاونی‌هایی که اقدامات لازم را در خصوص بهنگام سازی اطلاعات در موعد مقرر انجام داده و واجد شرایط شرکت در جشنواره باشند از تاریخ 19 خرداد تا تاریخ 19 تیر 1400 از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی جشنواره شانزدهم و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه برخوردار می شوند، این مهلت قابل تمدید، نخواهد بود.

فتحی ادامه داد: پس از انجام مراحل اول و دوم، صحت سنجی مدارک و مستندات و فعالیت تعاونی های کسب کننده بالاترین امتیاز در گرایش های گوناگون توسط کارگروه علمی جشنواره در این اداره کل انجام خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه کرد: پس از اتمام فرآیندهای مراحل قبل، تعاونی‌های کسب کننده بالاترین امتیازات به عنوان تعاونی برتر استانی و تعاونی های دارای امتیاز ممتاز در هر گرایش به عنوان تعاونی برتر ملی انتخاب خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل و تکریم تعاونی های برتر ملی و استانی در هفته تعاون (13-20 شهریور) برگزار خواهد شد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعاونی مدارک و مستندات تعاونی های برتر آذربایجان شرقی بهنگام سازی تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها

ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : ایجاد روستا بازار‌ها در استان کرمانشاه تأثیر به سزایی در کاهش قیمت‌ها داشته است و مردم نیز به خوبی استقبال کردند، به عنوان یک الگوی مناسب، شهرداری نیز برای توسعه این کار در سطح شهر کرمانشاه، بازارچه‌های متعددی ایجاد کرده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه عنوان کرد: روستا بازار در ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه افتتاح شده که در حال حاضر ۱۰ شهرستان فعال هستند و پیگیر هستیم که در شهرستان‌های کنگاور، سرپل‌ذهاب و دالاهو روستا بازار ایجاد کنیم.

صفایی اذعان کرد: بخش زیادی از کالا‌های اساسی و تنظیم بازاری از جمله گوشت گرم، مرغ منجمد و... توسط سازمان جهاد کشاورزی یا سازمان صمت در روستا بازار‌ها توزیع می‌شود و در برخی از این روستا بازار‌ها کالابرگ‌های الکترونیکی فعال بوده و به مردم عرضه می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در راستای عمل به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری در حوزه جهش تولید با مشارکت مردم، تعدادی برنامه تحول‌آفرین برای سازمان پیش‌بینی شده که در بخش عظیمی از آن یعنی تعاونی‌ها، مردم دخیل هستند از جمله در بخش تامین و توزیع کالا‌های اساسی، خرید و فروش محصولات کشاورزی، تامین و توزیع نهاده‌های دامی که تعاونی‌ها فعالیت می‌کنند.

صفایی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های سازمان، ایجاد نظام‌های بهره‌برداری توسط یکسری تعاونی‌های تولید کشاورزی است که برنامه‌های یکپارچه‌سازی اراضی در حوزه جهش تولید، رعایت الگوی کشت و مدیریت محصولات پر آب بر، را در دستور کار خود دارند و برای مناطق سامانه‌های گرمسیری و سردسیری نیز اجرای این طرح‌ها توسط تعاونی‌ها در نظر گرفته شده است.

صفایی با اشاره به نقش سازمان تعاون روستایی در بحث صادرات گفت: در حوزه صادرات، تعاونی‌هایی که در این حوزه فعال هستند قطعاً مورد حمایت هستند و تقویت خواهند شد و در واقع تلاش ما این است که سهم ۲۵ درصدی اقتصاد کشور که برای تعاونی‌ها در نظر گرفته شده است، محقق شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها
  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها