Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ۱ مرکز تعویض پلاک و ۸ دفتر خدمات خودرویی در استان فعال است که بر اساس تغییر رنگ نقشه کرونا در  خراسان جنوبی، این مراکز بازگشایی شدند و در حال فعالیت هستند.

او با اشاره به اینکه نوبت دهی در مرکز تعویض پلاک بیرجند به صورت اینترنتی انجام می شود،  افزود: طی ۳روز آینده نوبت‌ها برای تعویض پلاک در مرکز استان تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عباسی با بیان اینکه مرکز تعویض پلاک بیرجند از ساعت ۸تا ۱۶ آمادگی خدمات رسانی به مراجعین را دارد، اظهار کرد: در دیگر شهرستان‌های استان نیز از ساعت ۸ تا پایان ساعت ادارای دفاتر خدمات خودرویی در حال کار هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر فردی در ایام تعطیلی مرکز تعویض پلاک بیرجند، وکالت نامه‌ای برای تعویض پلاک خودرو گرفته باشد و  اعتبار وکالت نامه رو به اتمام باشد، می‌تواند با مراجعه به مرکز تعویض پلاک و بدون نوبت اقدام به تعویض پلاک خودروی خود کند.

او ادامه داد: درخواست برای اینترنتی شدن دریافت نوبت در دفاتر خدمات خودرویی در شهرستان‌های نهبندان، فردوس، طبس و قاین ارائه شده است و منتظر پاسخگویی مسئولین در این خصوص هستیم تا بتوانیم در اسرع وقت خدمات این دفاتر را هم اینترنتی کنیم.

انتهای پیام / س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعویض پلاک راهنمایی و رانندگی ویروس کرونا مرکز تعویض پلاک خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوتی‌ها باز هم حادثه آفریدند/ جان باختن یک نفر در سانحه رانندگی

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ساعت ۴ و ۳۵ صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محدوده پمپ بنزین محراب شهر مود در محور بیرجند به سربیشه بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری پژو حامل سوخت قاچاق از جلو به عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده است که بر اثر این سانحه خودرو‌ها دچار حریق شده و یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دچار سوختگی سطحی شده که به صورت سرپایی مداوا شده است.

سرهنگ رضایی با بیان این که علت تصادف  از سوی کارشناس پلیس در دست بررسی است، تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امکان نوبت دهی آنلاین مراکز معاینه فنی در اصفهان فراهم است
  • طنین الغوث الغوث در ۳۲ بقعه خراسان جنوبی
  • مراجعه ۵۹۰۰ خودرو به مراکز معاینه فنی شهر اصفهان در نوروز/ امکان نوبت‌دهی آنلاین فراهم است
  • شوتی‌ها باز هم حادثه آفریدند/ جان باختن یک نفر در سانحه رانندگی
  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • اعلام ساعت کاری مراکز اهدای خون شب‌های قدر در یزد
  • اعلام ساعت کاری مراکز اهدای خون در شب‌های قدر
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی در جاده سربیشه - بیرجند
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود