Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@16:53:31 GMT

غیبت رحیم‌ زهیوی و حسن بیت سعید مقابل استقلال

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۳۱۱۴

رحیم‌ زهیوی و حسن بیت سعید نمی توانند نفت آبادان را مقابل استقلال همراهی کنند

دو بازیکن تیم نفت آبادان مقابل استقلال غایب هستند.

به گزارش طرفداری، حسن بیت‌ سعید، مهاجم‌ نفت آبادان با مصدومیت مواجه است و این آسیب‌دیدگی باعث شده او بازی حساس با استقلال تهران را از دست بدهد. رحیم‌ زهیوی دیگر مهاجم زردپوشان آبادانی هم‌ مصدوم است و‌ نمی‌تواند در این مسابقه به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های استقلال و نفت آبادان از ساعت 21:30 روز دوشنبه باید به مصاف هم بروند.

 

بیشتر بخوانید:

تیره روزی های ادامه دار سایپا و نفت آبادان

علی فیروزی: نفت آبادان به باختن و نبردن عادت کرده است

 

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی محمدرضا مهدوی در طرفداری: کتت را باز کنی، گنده نمی شوی؛ فوتبالت را قوی کن علی دایی: ناصر حجازی بیشترین تاثیر را در فوتبال من داشت استقلال تهران با پیراهن قرمز در یک بازی رسمی افزایش شدید فروش پیراهن های تیم ملی فرانسه پس از بازگشت کریم بنزما ممفیس دیپای به انتقال آزاد به بارسلونا نزدیک شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس