Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه رقابت های لیگ دو به مصاف میلاد مهر تهران می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته بیستم از رقابت های لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور در حالی از عصر امروز آغاز می شود که تیم فوتبال شمس آذر قزوین در تهران میهمان تیم میلاد مهر است.

این دیدار در حالی از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه عصر امروز در ورزشگاه شهدای اسلامشهر برگزار می شود که نماینده استان در سه دیدار گذشته خود مقابل رقبا به نتیجه تساوی ۱-۱ رضایت داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یوسف بخشی زاده اگر بتوانند امروز دست پر تهران را ترک کنند ، با توجه به اختلاف امتیاز کم بین تیم های سوم و تیم های پایینی جدول می توانند همچنان امیدهای خود را برای صعود زنده نگه دارند.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در جدول رده بندی لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور با کسب ۲۲ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین شمس آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: سبحان باقری به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد.
سلیمی افزود: این ورزشکار، هم اکنون در لیگ برتر جوانان تهران (آکادمی دوستی مهر) حضور دارد.
گفتنی است، سبحان باقری حضور در تیم‌های وحدت لاران، جهانبین هفشجان و قهرمانی استان، آکادمی مهدوی کیا، حضور در دسته یک نونهالان با آکادمی ماهان پیوس، لیگ برتر نونهالان تهران، لیگ برتر نوجوانان تهران به مدت دوسال را در کارنامه ورزشی خود دارد.

دیگر خبرها

  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی