Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناهید کیانی نماینده تکواندو ایران با برتری مقابل قهرمان جهان از تایلند به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم و پایانی از مسابقات تکواندو کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا از صبح امروز (شنبه - یک خردادماه) با برگزاری مبارزات اوزان 57- و 67+ کیلوگرم زنان و 58- و 80+ کیلوگرم مردان در امان اردن پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانی در مسابقات وزن 58- کیلوگرم که با حضور 17 ورزشکار برگزار شد، ابتدا با نتیجه 14 بر صفر از سد نماینده نگ‌کنگ عبور کرد و در ادامه به مصاف فاناپا هارنسوجین از تایلند دارنده طلای قهرمانی جهان و طلا و نقره قهرمانی آسیا رفت و با ارائه مبارزه‌ای خوب و دیدنی با نتیجه 18 بر 16 از سد حریف پرآوازه خود گذشت و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

کیانی برای کسب سهمیه المپیک بعد از ظهر امروز به روی شیاپ‌چانگ خواهد رفت و در صورت پیروزی و صعود به دیدار نهایی، سهمیه المپیک توکیو را کسب خواهد کرد.

روز گذشته مهلا مومن‌زاده دیگر نماینده کشورمان با شکست در مرحله نیمه‌نهایی از کسب سهمیه المپیک بازماند، اما به مدال برنز رسید.

مسابقات تکواندو کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا با حضور 84 تکواندوکار از 28 کشور به مدت دو روز و به میزبانی امان اردن و در سالن کمپینسکی برگزار می‌شود تا تکلیف 16 تکواندوکاری که از این رقابت‌ها سهمیه المپیک توکیو را به دست می‌آورند، مشخص شود.

 

مسابقات تکواندو کسب سهمیه المپیک در آسیا| مومن‌زاده به سهمیه المپیک نرسید


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو ناهید کیانی تکواندو ایران تکواندو ناهید کیانی مسابقات تکواندو کسب سهمیه المپیک نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام به مدت ۳ روز، مورخ ۲۷ الی ۲۹ اردیبهشت ماه در بخش کیوروگی برگزار خواهد شد.

بر همین اساس و با توجه به عملکرد بانوان ملی پوش در تورنمنت آزاد صربستان، سازمان تیم‌های ترکیب این تیم را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرد.

طبق اعلام سازمان تیم‌های ملی سعید نصیری در وزن ۴۶- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم، الهام حقیقی در وزن ۶۲- کیلوگرم، یلدا ولی نژاد در وزن ۶۷- کیلوگرم و ملیکا میرحسینی در وزن ۷۳- کیلوگرم در این دوره از مسابقات به دیدار رقبای خود می‌روند.

هدایت تیم ملی برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ مهروز ساعی و فاطمه نعمتی به عنوان مربی وی را یاری می‌کنند.

کد خبر 6083280

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند
  • کسب سهمیه المپیک پاریس فرانسه توسط فرنگی کار خوزستان
  • راه‌یابی دو فرنگی‌کار ایران به نیمه‌ نهایی انتخابی المپیک / یک گام تا دو سهمیه پاریس
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد
  • کاویانی نژاد در یک قدمی کسب سهمیه المپیک
  • صعود مهمدی به نیمه نهایی
  • شاگردان رنگرز کار نیمه‌تمام را تمام می‌کنند/در انتظار ۲ سهمیه
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱ اردیبهشت
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد