Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان قاتل و شرور مسلح فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی استان کرمان که در شهرستان "رودبار جنوب" آن استان، جوانی 28 ساله را به قتل رسانده و به شهرستان دلگان گریخته بود دستگیر شد.

در بازرسی از مخفیگاه متهم علاوه بر کشف 21 کیلو تریاک، تعداد 3 قبضه سلاح کلاشینکف با 4 تیغه خشاب و 215 فشنگ جنگی و تعداد 4قبضه اسلحه ی شکاری غیر مجاز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان 7 نفر اعضای یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه که با راهبندان معابر فرعی شهرستان و  با تهدید کلت کمری اقدام به سرقت مسلحانه موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه و وجه نقد شهروندان می کردند شناسایی و در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

 در بازرسی از مخفیگاه سارقان علاوه بر کشف و توقیف 6 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و 9 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه ،یک قبضه کلت کمری با  8 تیر جنگی کشف و ضبط شد.

متهمان در بازجویی های تکمیلی پلیس تاکنون به 27 فقره سرقت مسلحانه، موتورسیکلت  گوشی تلفن همراه  و  وجه شهروندان اعتراف کرده اند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: استان کرمان قتل قاتل آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند

سرهنگ علیرضا دلیری  اظهار کرد: همزمان با اعلام وقوع یک فقره تیراندازی و مجروحیت شهروند زاهدانی، بلافاصله تیم عملیاتی ماموران انتظامی با جدیت پیگیر موضوع شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد ۲ شرور با انگیزه اختلافات قبلی در سطح یکی از خیابان های شهر به سمت شهروند زاهدانی شلیک و وی از ناحیه پای چپ مصدوم و متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی تیم پلیس در این راستا خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ ساعت ۲ شرور مسلح شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از متهمان کشف و ضبط شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران