Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرابراهیم رسولی گفت: معمولاً احزاب در رسیدن به لیست تعیین کننده بوده اند، اما الان به احزاب می‌گوییم افرادتان را به مجمع عمومی عرضه کنید بعد که به ۶۳ نفر رسیدیم، بعد هیئت انتخاب، مشخص خواهد شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در نشست خبری تشریح فرآیند فهرست نهایی شورای شهر تهران که صبح امروز (شنبه یکم خرداد) در محل خبرگزاری فارس برگزار شد، با بیان اینکه ماه‌هاست که تلاش برای انتخابات شورای شهر آغاز شده، گفت: عدالت و کارآمدی و شایسته سالاری، شاخصه‌هایی هستند که سرلوحه شورای ائتلاف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با اینکه تلاش انجام شده، بدون نقص نیست، اما آنچه مهم است این است که تلاش کردیم این فرآیند به حداقل نقص برسد و لیستی برای پایتخت کشور انتخاب شود که پاسخگوی مشکلات مردم باشند و از طرفی کسانی که خود را نامزد کرده‌اند بدانند که شایسته سالاری اعمال شده است.

رسولی با بیان اینکه ۶۸ حزب و تشکل در سایت شورا ثبت‌نام کرده اند، گفت: ۹۲ هزار نفر از مردم تهران در سایت شورای ائتلاف ثبت‌نام کرده‌اند که مبتنی بر سازوکار است. ۳۰۱ نامزد به انتخابات این ۹۲ هزار نفر خواهد رسید و از ساعت ۸ صبح امروز تا ۴ روز فرصت وجود دارد تا به ۶۳ نفر برسیم و این ۶۳ نامزد از دل مجمع عمومی بیرون خواهند آمد و آقای ایکس و ایگرگ یا فلان حزب، کاندیدا‌های لیست شورای شهر را انتخاب نخواهند کرد. کدام حزب این کار را می‌کند؟

سخنگوی شورای ائتلاف ادامه داد: معمولاً احزاب در رسیدن به لیست تعیین کننده بوده اند، اما الان به احزاب می‌گوییم افرادتان را به مجمع عمومی عرضه کنید بعد که به ۶۳ نفر رسیدیم، بعد هیئت انتخاب، مشخص خواهد شد. این هیئت، توسط مجمع عمومی انتخاب می‌شوند که ۱۰ نفر از افراد مشهور و متخصص حوزه‌های مختلف خواهند بود. البته در این انتخاب، کاندیدا‌های شورای شهر نقشی نخواهند داشت و آن‌ها در این مرحله از فرآیند خارج می‌شوند.

رسولی با بیان اینکه فعلاً ۳۰ نفر انتخاب شده تا از بین آن‌ها ۱۰ نفر نهایی هیئت انتخاب، برگزیده شوند، از مازیار حسینی، اقبال شاکری، خانم عطایی، آقای پشم چی زاده، حسن خجسته، رضا روستاآزاد، سیدعلی ریاض، سیدمحمدحسین میرلوحی، علی صدری نیا، کامران دانشجو، کیومرث هاشمی، محسن مهدیان، محمدودود حیدری، محمد سرشار و نادر طالب‌زاده به عنوان برخی از این افراد اسم برد.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیرابراهیم رسولی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات 1400 شورای ائتلاف هیئت انتخاب مجمع عمومی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | اسامی نامزدهای نهایی جوایز فصل عادی

اسامی نامزدهای نهایی کسب جوایز انفرادی فصل عادی NBA منتشر شد. 

طرفداری | لیگ به صورت رسمی، اسامی سه نامزد نهایی جوایز فردی فصل عادی 24-2023 را منتشر کرد. این جوایز عبارت هستند از بازیکن کلاچ سال، بازیکن دفاعی سال، بیشترین پیشرفت، ارزشمندترین بازیکن، بهترین روکی (تازه وارد) لیگ، بهترین یار ششم برتر سال و سرمربی سال. 

اسامی برندگان این این جوایز، بامداد چهارشنبه به وقت تهران در برنامه TNT اعلام می شود. نامزدهای نهایی هر جایزه، بر اساس رای گیری میان نویسندگان ورزشی و اصحاب رسانه منتشر شده اند و همه آرا، پس از اعلام جوایز قابل مشاهده خواهند بود. 

ارزشمند ترین بازیکن 

نیکولا یوکیچ (دنور ناگتس)

شی گیلجس الکساندر (اوکلاهماسیتی تاندر)

لوکا دانچیچ (دالاس موریکس)

بازیکن دفاعی سال 

بم آدبایو (میامی هیت)

رودی گوبر (مینه سوتا تیمبروولوز)

ویکتور ومبانیاما (سن آنتونیو اسپرز)

بیشترین پیشرفت

تایریس مکسی (فیلادلفیا سونی سیکسرز)

آلپرن شنگون (هیوستون راکتس)

کوبی وایت (شیکاگو بولز)

روکی برتر سال 

چت هولمگرن (اوکلاهماسیتی تاندر)

برندن میلر (شارلوت هورنتس)

ویکتور ومبانیاما (سن آنتونیو اسپرز)

بازیکن ششم برتر سال 

ملیک مانک (ساکرامنتو کینگز)

بابی پورتیس جونیور (میلواکی باکس)

نز رید (مینه سوتا تیمبروولوز)

بازیکن کلاچ سال 

استفن کری (گلدن استیت وریرز)

دمار دروزن (شیکاگو بولز) 

شی گیلجس الکساندر (اوکلاهماسیتی تاندر)

مربی برتر سال 

مارک دیگنالت (اوکلاهماسیتی تاندر)

کریس فینچ (مینه سوتا تیمبروولوز)

جمال موزلی (اورلاندو مجیک)

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • بسکتبال NBA | اسامی نامزدهای نهایی جوایز فصل عادی
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • رئیس جدید هیئت تنیس روی میز کردستان انتخاب شد
  • لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات مجلس
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، رئیس هیئت کردستان شد