Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، خالد القدومی صبح امروز در سفر به استان هرمزگان با حجت‌الاسلام دکتر محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار کرد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در این دیدار با تبریک پیروزی مقاومت بر صهیونیست‌های جنایت‌کار، این پیروزی را محصول مقاومت مردم فلسطین و اتکای آنان به روحیه مقاومت برشمرد و بیان داشت: فلسطین متعلق به همه ملت‌های مسلمان است و تکلیف عزت جهان اسلام در نسبت با فلسطین تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیام تبریک پیروزی مقاومت در نبرد روزهای اخیر با رژیم صهیونیستی از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: همه ملت فلسطین به نقش مقاومت پی بردند و فهمیده‌اند که سازش و مذاکره فقط توطئه دشمن است و جز با اتکای به مقاومت و وحدت حداکثری میان گروه‌های مقاومت نمی‌توان بر دشمن صهیونیستی غلبه کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، اصابت موشک‌های مقاومت به حیفا و تل‌آویو را نشانه شکستن هیمنه دشمن دانست و گفت: امروز میدان به دست جریان مقاومت است و جریانات سازش در کشورهای عربی نیز با رخ دادن پیروزی غرورآفرین مقاومت فهمیدند که راه سازش راهی خفت‌بار است.

عبادی‌زاده ادامه داد: امت اسلامی در رابطه با مسأله فلسطین هر روز امیدوار تر می‌شود و مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها به کشورهایی که از آن آمده بودند، آغاز خواهد شد چرا که دیگر هیچ جایی برای آنان امن نخواهد بود.

وی ایستادگی مردم ایران در کنار ملت فلسطین را یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: خاورمیانه قلب جهان است و شامات قلب خاورمیانه است و فلسطین الحق که قلب شامات است و این حاصل یک مرور تاریخی است و کاشتن ریشه صهیونیست‌ها در قلب شامات با هدف در دست گرفتن خاورمیانه و بر پایه نگاهی تاریخی است که مقاومت خار چشم صهیونیست‌ها شد و امروز دیگر غلبه بر صهیونیست‌ها و خواندن نماز در قدس شریف یک آرزو نیست بلکه حقیقتی است که دست یافتن به آن نزدیک خواهد بود.

انتهای پیام/ 88055

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان پیروزی مقاومت صهیونیست ها عبادی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس اخباری از انتقال دفتر سیاسی خود از دوحه را تکذیب کرد

به گزارش قدس آنلاین، ۲ مقام جنبش حماس، گزارش‌ها مبنی‌بر اینکه رهبری این جنبش در نظر دارد قطر را ترک کرده و کشور دیگری را به عنوان میزبان انتخاب کند، تکذیب کردند.

براساس نوشته روزنامه عبری‌زبان هاآرتص، این ۲ مقام جنبش حماس همچنین اعلام کردند که این جنبش خواهان تقویت روابط با ترکیه از جمله دریافت کمک مستقیم از این کشور است.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه و اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز شنبه در استانبول در مورد آخرین تحولات حمله رژیم صهیونیستی به غزه رایزنی کردند.

طبق گزارش ریاست جمهوری ترکیه، دو طرف بر لزوم آتش‌بس دائم و فوری در غزه تاکید کردند. اردوغان در دیدار هنیه در آنکارا تاکید کرد: بی‌شک اسرائیل یک روز بهای ظلم به مردم فلسطین را پرداخت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم
  • حماس اخباری از انتقال دفتر سیاسی خود از دوحه را تکذیب کرد
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید رویارویی با اشغالگران
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید تقابل با اشغالگران
  • هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد
  • واکنش ایران معادلات منطقه را تغییر داد