Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان سابق آنتورپ عملکرد دروازه‌بانان کنونی این تیم را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران زمانی که پرسپولیس را به مقصد باشگاه آنتورپ بلژیک ترک کرد شاید تصور نمی‌ کرد در پایان نخستین فصل حضورش در این کشور، جایگاه ثابتی در ترکیب آنتورپ نداشته باشد و نیمکت نشینی‌ های متوالی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی ولف و  ژان بوتز دو دروازه بان دیگر آنتورپ هم شرایط مشابهی را در نخستین فصل حضورشان در آنتورپ تجربه کرده‌ اند.

این موضوع به سوژه‌ای برای سایت GVA بلژیک تبدیل شده است تا عملکرد بیرانوند، بوتز و دی ولف را در گفتگو با ویم دی کانیک دروازه بان پیشین آنتورپ بررسی کند. دی کانیک معتقد است هیچکدام از این سه دروازه بان کار چشمگیری انجام نداده‌اند و بهتر است این تیم را ترک کنند.

ویم دی کانیک گفت: بوتز ثابت کرد که دروازه بانی در تیم موسکرون، جایی که چیزی برای از دست دادن ندارید از نظر ذهنی راحت تر از باشگاهی است که در سطوح بالاتر بازی می‌کند. بیرانوند ورزشکار فوق العاده ای است و می‌خواست این را نشان بدهد اما او انگلیسی صحبت نمی‌کند و این باعث ایجاد مشکل شده است. دی ولف پس از اینکه از تیم یوپن جدا شد، از بقیه جلو زد اما دوباره در مرحله پلی آف جای خود را واگذار کرد.

دی کانیک ادامه داد: شما می‌توانید خود را برابر این واکنش‌های منفی محافظت کنید اما همیشه کسی وجود دارد که به شما می‌گوید در میان هواداران چه می‌گذرد و بولات به این شکل مورد ستایش قرار گرفت. شما باید قدر بولات را می‌دانستید و آنتورپ این کار را نکرد؛ یک اشتباه فاحش.

پیشکسوت باشگاه آنتورپ درباره اینکه کدام یک از دروازه بان های این تیم باید درون دروازه قرار بگیرند، گفت: بوتز، بیرانوند و دی ولف مطمئناً خصوصیاتی دارند و دروازه بان خوبی خواهند بود اما نه در آنتورپ. تعجب نمی‌کنم که این باشگاه دنبال دروازه بان جدید است ولی سئوال این است که دروازه بان جدید چه کسی خواهد بود.

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آنتورپ علیرضا بیرانوند آنتورپ علیرضا بیرانوند لژیونر لژیونرها لژیونرهای فوتبال ایران دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| شاگرد سابق نکونام آبی‌پوش شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال خوزستان در پنجره زمستانی این فصل موفق شد ۷ بازیکن جدید به تیم خود اضافه کند تا آخرین تلاش های خود برای بقا را به سرانجام رسانده باشد. پورموسوی در آخرین فعالیت نقل و انتقالاتی خود در این فصل حالا هافبک سابق فولادی ها را به خدمت گرفت.

آبشک در نقل و انتقالات نیم فصل از فولاد جدا شد و اکنون به عنوان بازیکن آزاد به یک تیم خوزستانی دیگر اضافه شده تا در ادامه فصل میانه میدان را در این تیم به دست بگیرد.

پورموسوی با در اختیار داشتن بازیکنان جدید امیدوار است در هفته های پایانی لیگ بیست و سوم، امتیازات ممکن برای بقا را جمع آوری کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888687

دیگر خبرها

  • امام جمعه سابق لواسان: ساخت مسجد کار شهرداری نیست
  • ملاقات نیمار و سرخیو بوسکتس، هم‌تیمی‌های سابق در میامی / فیلم
  • مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس به الریان رفت
  • اشلی کول و انتخاب تیم منتخبی از برترین هم‌تیمی‌های خود / فیلم
  • پیرلوییجی گولینی گزینه رم برای جانشینی روی پاتریسیو
  • عکس| شاگرد سابق نکونام آبی‌پوش شد
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت
  • خانواده ستاره سابق رئال مادرید به مرگ تهدید شدند