Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با تلاش تکاوران و جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان و طی در گیری سنگین مسلحانه با اعضای باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی ضمن دستگیری 4 سوداگر مرگ، 578 کیلو  و 350 گرم مواد افیونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این رابطه 2 دستگاه خودروی پژو 405 توقیف و تعداد 2 قبضه سلاح کلاش با 69 تیر جنگی، 2قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و یک عدد نارنجک دستی از قاچاقچیان بدست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خبر دیگری اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و به عنف موتورسیکلت و  گوشی تلفن همراه در معابر فرعی شهرستان "سراوان" بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد 7 جوان موتورسوار در ساعات پایانی شب با سر و صورتی پوشیده اقدام به راهبندان معابر فرعی شهرستان مذکور کرده و با تهدید کلت کمری اقدام به سرقت مسلحانه موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه و وجه نقد شهروندان می کنند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه در نتیجه یکسری اقدامات تخصصی و پلیسی، 7 نفر در این خصوص شناسایی و متهمان در چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی در نقاط مختلف شهرستان سراوان دستگیر شدند.

سردار طاهری بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه های متهان علاوه بر کشف و توقیف 6 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و 9 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه یک قبضه کلت کمری بهمراه  8 تیر جنگی کشف و ضبط شد.

وی در ادامه بیان داشت: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و  مواجهه با مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند در بازجویی های تکمیلی پلیس تاکنون به 27 فقره سرقت مسلحانه، موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه و وجه نقد شهروندان در سطح شهرستان سراوان  اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: هر 7 متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدارهای انتظامی دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 110 سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر دستگیری مرگ سیستان و بلوچستان گوشی تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش مأموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

کد خبر 6087528

دیگر خبرها

  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود