Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار  در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گفت: دشمنان در زمینه تخریب سرمایه انسانی برنامه ریزی گسترده‌ای کرده اند و باید تمامی اقدامات مورد نظر در زمینه آگاهی بخشی دانش آموزان و خانواده‌ها صورت بگیرد تا بدین وسیله مواد مخدر خانواده‌ها را تحت تاثیر قرار ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز مواد مخدر از ۲ جهت مورد توجه قدرت‌های فاسد است، از یک سو باعث موفقیت‌های اقتصادی آن‌ها و از سوی دیگر منجر به اعمال قدرت بیشتری در کشور‌ها می‌شود.

استاندار قزوین گفت: قدرت‌ها به دنبال این هستند که به صورت نرم ظرفیت انسانی کشور‌ها را به چالش بکشند و با یک برنامه ریزی بلند مدت یک کشور را از پای در آورند.

جمالی پور اضافه کرد: ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی، ماهیت انقلاب اسلامی و حسادت کشور‌های منطقه در زمینه فرهنگی در معرض تهدید‌های مواد مخدر است و ضرورت دارد در این مسئله با جدیت بیشتری برنامه ریزی کنیم تا بدین وسیله میزان مصرف مواد مخدر را کاهش دهیم.

وی اظهار داشت: غفلت در موضوع مواد مخدر می‌تواند خطرات جدی برای آحاد مردم داشته باشد و همه باید نسبت به آن حساس باشند و در این زمینه اقدامات رسانه‌های و تبلیغاتی افزایش یابد.

استاندار قزوین گفت: در زمینه نظارت بر مراکز مختلف مربوط به مواد مخدر با چالش جدی رو به رو هستیم و باید نظارت در این موضوعات به دلیل اهمیت آن با جدیت تمام انجام شود.

جمالی پور افزود: هیچ مرکز ترک اعتیاد در قزوین نباید بدون پزشک باشد و باید موضوعات درمانی در این زمینه به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر استانداری قزوین اعتیاد به مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: بخش تعاون یکی از فعال‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور است و در راستای شعار سال باید بخش تعاونی تقویت شود، سال گذشته حوزه تعاون روستایی شهرستان همدان در زمینه توزیع میوه و کالاهای اساسی عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، اسدالله ربانی‌مهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعاونی‌ها نقش اساسی در اشتغال‌زایی دارند و اجرای طرح «هر تعاونی یک طرح اشتغال‌زایی»، کمک بزرگی به توسعه و فعال شدن تعاونی‌ها است.

وی افزود: با ارزیابی و برنامه‌ریزی تعاونی‌ها باید تلاش شود زمینه تولید و اشتغال‌زایی را فراهم کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان خاطرنشان کرد: تعامل بخش دولتی، تعاونی و خصوصی کمک بزرگی به توسعه اقتصادی کشور است و باید از ظرفیت‌های خوب همدان در حوزه کشاورزی، گردشگری، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی در تعاونی‌ها استفاده شود.

ربانی‌مهر اضافه کرد: بخش تعاونی از سیاست‌های اصلی و راهبردی کشور در راستای توسعه اقتصادی است، باید از بخش تعاون رفع مظلومیت شود تا بتوان مردم را به مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های بخش تعاون تشویق کرد.

کد خبر 746798

دیگر خبرها

  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر