Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی پیروزی فرخنده و تاریخی مردم و مجاهدان سلحشور فلسطینی و پیروزی بزرگ انتفاضه را تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا، متن پیام تبریک سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
نبرد و رویارویی گروه‌های مجاهد فلسطینی برابراشغالگران قدس که پس از 12 روز منجر به اعلام آتش بس یکجانبه صهیونیست‌ها و پیروزی و پایکوبی مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در جغرافیای انتفاضه شده است، این حقیقت را آشکار ساخت که در یک معادله معکوس شیشه عمر و حیات ننگین اشغالگران تحت اراده مجاهدان فلسطینی قرار گرفته و این مقاومت اسلامی است که سرنوشت میدان را تدبیر می‌کند و رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حوادث روز‌های اخیر در فلسطین اشغالی و کشتار بیرحمانه و وحشیانه مردان، زنان و کودکان بیگناه فلسطینی، که عملیات "شمشیر قدس" حکم به فرجام آن داده است، آیینه‌ای تمام نما برای یادآوری شکست‌های رژیم جبار صهیونیستی در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه، 8 روزه و 51 روزه است که پیامی جز اقتدار و سربلندی مقاومت فلسطین و خفت و شکست صهیونیست‌های غاصب نداشته و نویدبخش آینده درخشان و روزی است که خورشید پرفروغ فتح و پیروزی "فلسطین از بحر تا نهر" طلوع کند.
اطمینان داریم شمارش معکوس برای تحقق وعده برچیده شدن بساط رژیم جابر، جلاد و جنایتکار صهیونیستی به صفر نزدیک می‌شود و فلسطین قهرمان با شتاب فزاینده، قدرتمندتر از هر عصر و دوره‌ای اراده پولادین و راستین خود را بر غاصبان زبون قدس تحمیل کرده و آنان را در موضع ضعف و ناتوانی قرار داده است.
به رزمندگان غیور و مجاهدان غیرتمند فلسطینی که با فداکاری در نبرد حماسی و ناهمتراز 12 روزه و فروپاشی سپر دفاعی پوشالی موسوم به گنبد آهنین، عرصه را بر صهیونیست‌ها تنگ ساختند، درود می‌فرستیم و به حامیان رژیم پلید صهیونیستی و حاکمان منفور و فاسد برخی کشور‌های عربی که با عادی سازی روابط خود با اسرائیل آشکارا به آرمان فلسطین خیانت کردند، هشدار می‌دهیم با ژرف اندیشی به رصد و تحلیل رخداد‌های اخیر و محاسبه آینده پیش رو پرداخته و هرچه سریع‌تر دست از همراهی و شراکت با صهیونیست‌ها بردارند، تا مبادا روزی هدف آتش انتقام و خشم مقدس ملت فلسطین و مجاهدان مومن عالم قرار گرفته و به جهنم سوزان واصل شوند.
با صدای رسا اعلام می‌داریم:
نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی نیز در کنار آحاد ملت عظیم الشان ایران و سایر ملل مسلمان و ظلم ستیز جهان، با اقتدا به رهبر حکیم، شجاع و ژرف اندیش انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، حمایت از فلسطین و قدرت افزایی برای انتفاضه را تکلیفی تعطیل ناپذیر و پیشران آزادی قدس شریف و پاکسازی سرزمین‌های اشغالی از لوث وجود پلید اشغالگران دانسته و این راه مقدس را بدون هیچ شک و تردیدی، هوشمندانه و هوشیارانه دستور کار دائمی خود می‌دانند.
با تبریک این پیروزی فرخنده و تاریخی به مردم و مجاهدان سلحشور فلسطینی؛ از خداوند قادر متعال طلب می‌کنیم با پیروزی نهایی فلسطین و آزادی قدس شریف، توفیق اقامه نماز شکر در مسجدالاقصی و برپایی جشن استقرار حکومت فلسطینی را همراه با مجازات غاصبان سفاک و تروریست سرزمین‌های اشغالی را به همه رهروان قدس و انتفاضه عنایت فرماید.
" َ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ "
سرلشکر محمدباقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرلشکر باقری مقاومت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا صبح چهارشنبه در همایش رژه یگان‌های نظامی در روز ارتش جمهوری اسلامی در رشت اظهار کرد: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی از ماندگارترین یادگاری‌های امام راحل است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه حضرت امام ارتش را احیا و حفظ کرد، گفت: ارتش وحدت گر یگان‌های نظامی در عرصه‌های مختلف بوده است.

امیر اکرمی نیا با اشاره به رشادت‌های ارتش در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح خود را وقف حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی کرد لذا ارتش جمهوری اسلامی میدان دار بحران‌ها در کشور است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به پیگیری راهبردهای کشور بیان کرد: قوی‌تر شدن کشور و نقش آفرینی و تقویت نظامی ایران اسلامی در منطقه و جهان از مخم ترین اهداف ارتش و دیگر نیروهای مسلح بوده است.

اکرمی نیا با بیان اینکه نیروهای مسلح اجازه تعرض به هیچ احدی را نمی‌دهد، گفت: صیانت از تمامیت ارضی کشور و بازدارندگی خط قرمز ارتش جمهوری اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی به تشریح پیام‌ها و دستاوردهای وعده صادق پرداخت و تصریح کرد: ارتقا سطح بازدارندگی دستاوردهای مهم وعده صادق برای نظام بوده است.

وی با بیان اینکه وعده صادق پیام‌های هوشمندانه و هوشیارانه برای دوستان و دشمنان دارد، افزود: تنبیه متجاوز گران و تعرض کنندگان به کشور و مرزهای سرزمینی پیام مهم وعده صادق است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه اسرائیل در سراشیبی نابودی است، گفت: اسرائیل در محدوده کوچکی محبوس شده است.

اکرمی نیا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی شکست پذیر و نابود شدنی است، گفت: دولت‌های غربی باید بدانند که اسرائیل رو به زوال است و هزینه‌های هنگفت برای این رژیم جعلی یک اشتباه استراتژیک است.
وی با بیان اینکه اسرائیل خانه عنکبوت است، افزود: پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسرائیل پیام شفاف وعده صادق است لذا آزادی غزه و فلسطین از مسیر مقاومت می‌گذرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه استیفای حقوق ایران در عرصه‌های بین المللی پیام بزرگ دیگر وعده صادق است، گفت: تنها راه توقف و نابودی رژیم جعلی اسرائیل مقاومت است.

کد خبر 6080646

دیگر خبرها

  • پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»
  • حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند
  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران
  • عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران+فیلم
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید