Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@10:34:29 GMT

۴۵۰ هزار دستگاه خودرو در کشور انبار شده است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۵۹۹۳

وزیر صمت گفت: ۴۵۰ هزار دستگاه خودرو در کشور که برگه گارانتی آنها تمام شده بود، توسط واسطه‌ها انبار شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر شنبه در آئین مراسم امضا تفاهم نامه مسئولیت اجتماعی در قالب معین طرح‌های اقتصادی مقاومتی با اشاره به اینکه در طول سه و نیم سال گذشته تحریم‌های ظالمانه دشمن بر روی اقتصاد کشور تأثیر گذاشت، اظهار داشت: این موضوع باعث شد که برنامه‌های اقتصادی دولت در راستای توسعه اقتصادی متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی موفق شد با وجود تمام مشکلات، صنعت و تولید و همچنین صادرات و واردات را به صورت فعال نگه دارد، ابراز داشت: ۷۵ میلیارد دلار تجارت و صادرات و واردات کشور داشت که بخش عمده‌ای از آنها صادرات غیر نفتی بود.

وزیر صمت با اشاره به تداوم آهنگ توسعه در کشور تصریح کرد: ما در کشور شاهد رشد هشت درصدی صنعت بوده‌ایم که این نشان از اهمیت ویژه بخش صنعت در توسعه اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه مردم ایران شایسته خودرو مناسب هستند، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها صنعت خودروسازی را تحت تأثیر قرار داد ولی با مشارکت خودروسازان و کارشناسان این حوزه توانستیم مشکلات این صنعت را برطرف کنیم.

حضور دلال‌ها و واسطه‌ها از مشکلات بخش خودرو

رزم حسینی یکی از مشکلات بخش خودرو کشور را حضور دلال‌ها و واسطه‌ها دانست و گفت: ۴۵۰ هزار دستگاه خودرو در کشور است که برگه گارانتی آنها تمام شده اما توسط دلال‌ها دپو شده است.

وی با اشاره به رشد ۲۸ درصدی صنعت خودروسازی ایران در سال گذشته نسبت به سال پیش از آن گفت: با افزایش تولید خودرو در این صنعت رانت‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

برچسب ها: خودرو ، وزیر صمت ، دلالان ، واسطه ، اقتصاد ، علیرضا رزم حسینی ، صنعت معدن و تجارت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خودرو وزیر صمت دلالان واسطه اقتصاد علیرضا رزم حسینی صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ شریف رحیمی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز از فعالیت فردی که کولر قاچاق در شهر لنگرود می‌فروخت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با اقدامات پلیسی انبار نگهداری کولر‌های قاچاق را در اطراف شهر لنگرود شناسایی کرده و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: در بازرسی از این انبار ۲۵ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.
وی با اشاره به اینکه متهم ۴۹ ساله برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۹ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • شاخص فضای کسب‌وکار در استان بوشهر مناسب نیست
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • استمرار روند رشد اقتصادی/ وزارت نفت پرچم سرمایه‌گذاری خارجی را هم بالا برد
  • جهش تولید طلای صنعت پتروشیمی با توان فنی ایرانی در کوروش
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود