Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یکی از رهبران حماس از وجود ضمانت‌هایی برای دست کشیدن رژیم صهیونیستی از محله شیخ جراح و مسجدالاقصی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس در گفتگو با المیادین گفت: مقاومت آماده هرگونه تحولی است و با این مسئله پیروزی و معادله جدیدی را در نزاع با اسرائیل رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از وجود ضمانت‌هایی برای دست کشیدن رژیم صهیونیستی از محله شیخ جراح و مسجدالاقصی همزمان با آتش‌بس در غزه خبر داد.
از صبح جمعه آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های فلسطینی در غزه آغاز شد.
کابینه رژیم صهیونیستی پنجشنبه پیشنهاد مصر برای آتش بس غیرمشروط را تصویب کرد.
ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس نیز اعلام کرد که این جنبش حمله موشکی بزرگی را که قصد داشت به اراضی اشغالی انجام دهد، متوقف کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسرائیل شیخ جراح رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: موضع آمریکا درباره رفح فریبکارانه است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگو با خبرگزاری «آناتولی» هشدار داد: «موضع واشینگتن درباره حمله به رفح فریبکارانه است. فلسطینی‌ها در دام تقسیم نقش‌ها میان آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نمی‌افتند».

وی افزود که اگر دشمن بخواهد به رفح حمله کند، «ملت فلسطین پرچم سفید را بالا نخواهد برد و مقاومت آماده دفاع از خود است».

هنیه در خصوص روند مذاکرات درباره آتش‌بس گفت که رژیم صهیونیستی با آتش‌بس موافق نیست، چیزی که می‌خواهد بازگرداندن اسرایش و ازسرگیری جنگ است و این میسر نیست.

هنیه در ادامه مصاحبه خود به موضوع گسترش دایره جنگ در منطقه پرداخت و رژیم صهیونیستی را عامل این امر دانست و افزود که دامنه مقابله با اسرائیل در منطقه اعم از لبنان، عراق، یمن، سوریه و ایران در حال گسترش است و همه اینها به تداوم تجاوزات، نبرد و جنگ نابودی علیه نور غزه مرتبط است. هرگاه تهاجم به غزه متوقف شود، این جبهه‌ها قطعاً «آرام» خواهند شد.

این در حالی است که بر اساس آخرین جزئیات منتشرشده از مذاکرات آتش‌بسی که اخیراً در قاهره برگزار شد، حماس توافق پیشنهادی آمریکا و مصر را که تنها مطالبات طرف صهیونیستی را شامل می‌شد، رد و تأکید کرده است که با توافقی که شامل تاریخ دقیق توقف جنگ غزه، بازگشت آوارگان و امدادرسانی به آنها پیش از هرگونه تبادل اسرا نباشد، موافقت نخواهد کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس درباره روز پس از جنگ غزه و طرفی که مسئول اداره نوار غزه خواهد بود، بر این موضوع تأکید کرد که «اداره نوار غزه باید طبق اراده فلسطینی‌ها باشد». وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت که مقاومت از هر نیروی عربی یا اسلامی استقبال می‌کند که به مردم ما برای آزادی کمک کند نه این‌که بخواهد از رژیم اشغالگر حمایت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفتر حماس در دوحه می‌ماند
  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • قطر: دفتر حماس در دوحه می ماند
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • بیرون کشیدن پیکرهای 283شهید از بیمارستان ناصر در خان یونس
  • یو اسرائیل
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها
  • رهبران حماس قطر را ترک می کنند یا نه؟
  • هنیه: موضع آمریکا درباره رفح فریبکارانه است