Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که خسارت‌های وارد شده به زرادخانه موشکی مقاومت فلسطین در جنگ اخیر کمتر از میزان برنامه‌ریزی شده مقامات این رژیم بوده است.

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی جنگ اخیر ۴۳۶۰ موشک و راکت توسط گروه‌های مقاومت به سمت اراضی اشغالی شلیک شد که از این تعداد ۳۴۰۰ فروند به مناطق مختلف اراضی اشغالی اصابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش رژیم اشغالگر همچنین مدعی شد که بیشتر این موشک‌ها به محیط‌های باز اصابت کرد و سامانه‌های گنبد آهنین ۹۰ درصد از این موشک‌ها را رهگیری کردند.

سایت عبری زبان واینت در این باره گزارش داد: این شاید بیشترین میزان شلیک موشک به سمت اسرائیل در این مدت کوتاه از جنگ (۱۱ روز) باشد.

طبق این گزارش، برآوردهای رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند که در حال حاضر ۱۰ هزار موشک در اختیار همه گروه‌های فلسطینی از جمله صدها موشک دوربرد قرار دارد.

در همین حال، روزنامه عبری زبان هاآرتص نیز اعلام کرد: ارتش اسرائیل اذعان می‌کند خسارت وارد شده به زرادخانه موشکی حماس کمتر از میزان توقعات بوده است.

هاآرتص در این باره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی طی جنگ اخیر ۴۰ درصد از سکوهای پرتاب موشک وابسته به حماس را هدف قرار داد اما برای هدف قرار دادن مواضع دیگر با مشکل مواجه شد.

ارتش رژیم صهیونیستی درحالی مدعی رهگیری ۹۰ درصد موشک‌های مقاومت فلسطین شده است که شبکه مکان این رژیم در گزارشی اعلام کرد: ۷۸ درصد از موشک‌های شلیک شده از غزه به اراضی اشغالی طی ۱۱ روز جنگ به اسرائیل اصابت کرد.

این شبکه در ادامه اذعان کرد که برخلاف اعلام ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری ۹۰ درصد از موشک‌های مقاومت، سامانه‌های گنبد آهنین تنها موفق به رهگیری ۲۲ درصد از این موشک‌ها شدند.

شبکه مکان همچنین اذعان کرد: هدف قرار دادن سامانه‌های موشکی حماس در نوار غزه برای پیروزی کافی نبود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ ۱۱ صهیونیست زخمی شدند

از خبرگزاری فلسطینی سما، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در این حمله موشکی به شهرک عرب المعرامشه در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی، چهار نظامی این رژیم به همراه دو صهیونیست زخمی شدند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که سامانه پدافندی گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی نتوانسته جلوی اصابت این موشک‌ها را بگیرد.

حزب‌الله نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: این حمله توسط موشک‌های هدایت شده و پهپاد‌های مسلح انجام شد و طی آن مقر فرماندهی محرمانه نظامی در عرب العرامشه هدف قرار گرفته شد.

در این بیانیه همچنین آمده است: این حمله ترکیبی منجر به تخریب بخشی از این موضع نظامی و کشته و مجروح شدن نظامیان دشمن شد.

حزب الله لبنان از صبح امروز مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات خود قرار داده است.

در مهمترین حمله موشکی، حزب الله امروز بار دیگر پایگاه هوایی راهبردی میرون را هدف قرار داد که به گفته این رسانه‌های صهیونیستی، صدای انفجار در داخل پایگاه به گوش رسیده است.

حزب الله لبنان همزمان با حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) در راستای حمایت از مقاومت و مردم فلسطین وارد نبرد با اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ زخمی شدن ۶ صهیونیست
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ ۱۱ صهیونیست زخمی شدند
  • ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • ادعاهای تل‌آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • اسرائیل با کندن چاله و تلنبار خاک بر آبروی رفته اش سرپوش می گذارد + عکس
  • اسماعیل کوثری: مستندات میزان خسارت وارده به اسرائیل منتشر می‌شود
  • عضو کمیسیون امنیت ملی : خسارات سنگینی را به دشمن صهیونیست وارد کردیم/ مستندات و جزئیات میزان خسارت به اسرائیل منتشر می‌شود
  • انتشار مستندات حمله و میزان خسارت وارده به رژیم صهیونیستی