Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیچ فوت جدیدی در اثر ویروس کرونا در خراسان جنوبی ثبت نشد

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ، با بیان اینکه هم اکنون  204 بیمار با علائم  حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: از این تعداد 86 نفرمبتلا قطعی بیماری کرونا و 9 نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهدی زاده با بیان اینکه حال عمومی 5 نفر از بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت های ویژه  وخیم است، افزود: خوشبختانه در شبانه روز گذشته هیچ مورد فوت در اثر کرونا، در خراسان جنوبی نداشیم و تعداد فوتی ها در اثر بیماری کرونا همچنان 888 مورد در خراسان ثابت می ماند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان

به گزارش پارس نیوز ، ترانه علیدوستی بازیگر سرشناس سینما به بیماری مبتلا شده است. ترانه علیدوستی هم اکنون در بیمارستا بستری شده است. روز پیش بازیگر شناخته شده سینما، با نشانه های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای ترانه علیدوستی است.

مادر این بازیگر ضمن اعلام خبر بیماری و بستری شدن او از ناشناخته بودن نوع بیماری اش خبر داد

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای اوست.

دیگر خبرها

  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟/ جزئیات
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • آمار باورنکردنی؛ هزینه تفریح دهک دهم ۴۰ برابر دهک اول
  • مدیریت بازماندگان از تحصیل توسط متولیان مراقبت از آسیب‌های اجتماعی