Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی با بیان اینکه شهرداری رشت در راستای هوشمندسازی خدماتی که به شهروندان ارائه می‌شود گام‌های جدی برداشته گفت: پروژه هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی یکی از نمونه‌های بارز این هدف است که توسط شهرداری رشت عملیاتی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «سید محمد احمدی» امروز(شنبه،۱ خرداد) در آئین رونمایی از پروژه هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری رشت با بیان اینکه این پروژه به روش سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید گفت: پروژه هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی یکی از نمونه‌های بارز خدماتی است که شهرداری در این راستا عملیاتی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار رشت با بیان اینکه برای اجرای این پروژه و آماده‌سازی ۳۵ دستگاه اتوبوس به روش سرمایه‌گذاری، ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان را هدف مهم شهرداری رشت دانست و افزود: هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی شهر رشت برنامه اولویت‌دار بعدی شهرداری در آینده نزدیک است تا بتوانیم ارائه خدمات الکترونیک را در بخش تاکسیرانی شهر رشت هم شاهد باشیم که بدون شک آثار و تبعات بسیار مثبتی برای عموم شهروندان به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح دیگر لازم نیست شهروندان جهت استفاده از این خدمات پولی پرداخت کنند اظهارداشت: هزینه دریافت کارت پنج هزار تومان است و شهروندان می‌توانند آن را از باجه‌های بلیط فروشی سطح شهر خریداری کرده و با شارژ کردن کارت و بر اساس اعتبار آن از خدمات شرکت اتوبوسرانی شهر رشت استفاده کنند.

 

احمدی لزوم ارائه برخی از خدمات شهرداری به شکل مدرن و عبور از فرآیندهای سنتی را همزمان با تغییر در فضاهای شهری، جمعیت و سایر موضوعات مرتبط لازم و ضروری خواند و ابراز داشت: از آن‌جا که خدمات باید به شکل کیفی و مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد بنابراین شهرداری‌ها برای رسیدن به این هدف باید به سمت فرآیندهای مدرن پیش بروند.

 

وی کاهش اتلاف وقت، پاسخگویی سریع‌تر به نیازها و افزایش رضایتمندی شهروندان از شهرداری را از جمله مزیت‌های ارائه خدمات به شکل نوین و به روز دانست و یادآور شد: شهرداری رشت در راستای هوشمندسازی قصد دارد چندین کار بزرگ را انجام دهد و برای این کار باید تمام زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

 

شهردار رشت با تاکید بر اینکه سیستم یکپارچه املاک، منابع انسانی، سیستم کنترل پروژه و یا برنامه ممیزی نوین املاک از جمله شاخصه‌های ارائه خدمات الکترونیک و عبور از فرآیندهای سنتی در شهرداری است اضافه کرد: تدوین برنامه ممیزی املاک شهرداری رشت روند خوبی دارد و امیدواریم تا یکماه آینده در این بخش شاهد اتفاقات بسیار خوبی باشیم.

 

احمدی جمع‌آوری زباله‌های خشک را از جمله دغدغه‌های شهرداری خواند و یادآور شد: فرآیند انجام این کار هم طبق قراردادی که با شرکت مربوطه منعقد شده در شهر رشت آغاز شده است و باور داریم در صورت استمرار آن و نهادینه کردن فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ بخشی از مشکلات ما در حوزه زباله و پسماند مرتفع می‌شود.

 *قدردانی عضو شورا از شهردار رشت به جهت پیگیری پروژه‌های ناتمام شهرداری در حوزه‌های مختلف

«فاطمه شیرزاد» نیز در این مراسم هوشمندسازی را یکی از موضوعات مهمی که در شهرداری‌ها باید مورد توجه قرار گیرد قلمداد کرد و گفت: از شورای چهارم شهر زیرساخت‌های خوبی برای هوشمندسازی شهر رشت فراهم شد و بعد از آن در دوره پنجم شورا نیز این اقدامات با سرعت بیشتری استمرار پیدا کرد.

 

عضو شورای شهر رشت هوشمندسازی در رشت را یکی از اتفاقات خوب این شهر دانست و تصریح کرد: پرداخت عوارض شهرداری به شکل الکترونیک در کلیه مناطق شهر از جمله موضوعات مهمی است که حتما باید به شکل کامل در شهر رشت عملیاتی شود.

 

وی با بیان اینکه تکریم مردم و ارباب رجوع از جمله سیاست‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود ابراز داشت: امیدواریم با اجرای مرحله به مرحله پروژه هوشمندسازی بتوانیم برای توسعه بیشتر شهر رشت گام‌های مؤثرتری را برداریم.

 

شیرزاد در پایان با تشکر ویژه از شهردار رشت به جهت پیگیری پروژه‌های ناتمام شهرداری در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: گیلان به گواه آخرین آمار و گزارش‌ها از جمله استان‌های سالمند کشور محسوب می‌شود از طرفی بدون شک هوشمندسازی در جهت ارائه خدمات بهینه به این قشر از جامعه بسیار مؤثر خواهد بود.

*بهره‌برداری از پروژه هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی گام بلند شهرداری رشت به سوی تحقق شهر هوشمند

«محمد حسن عاقل‌منش» نیز در این جلسه چابک‌سازی سازمان شهرداری رشت در ابعاد مختلف و اجرای ایده‌ها و پروژه‌های جدید را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در بسیاری از جلسات شورا و کمیسیون‌های تخصصی آن به ویژه کمیسیون توسعه و عمران در بحث شهرداری هوشمند مباحث زیادی مطرح و موضوعات آن با جدیت پیگیری شد.

 

عضو شورای شهر رشت بهره‌برداری از پروژه هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی را گام بلند شهرداری در راستای تحقق شهر هوشمند اعلام کرد و با بیان اینکه قطعا چنین طرح‌هایی آثار خوبی به همراه دارند گفت: باید با اجرای چنین پروژه‌هایی هم شهر و هم خود شهرداری را به سمت نوین‌سازی فرآیندها هدایت کنیم.

 

وی الزامی نبودن استفاده از بلیط و تحقق شهر سبز را از جمله مزیت‌های مهم پروژه هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی دانست و تصریح کرد: استفاده به موقع مردم از ناوگان اتوبوسرانی، اطلاع برخط آنان از نحوه ارائه خدمات، رصد رانندگان و اتوبوس‌های شهری و مواردی نظیر این از دیگر کارکردهای مثبت اجرای چنین طرح‌هایی محسوب می‌شود.

 

عاقل‌منش خاطرنشان کرد: در شرایط کرونایی به سر می‌بریم و درخواست ما از شهردار رشت این است که برای حفظ سلامت مردم، کارکنان و جلوگیری از هدررفت وقت و زمان در مسیر ارائه هر چه بیشتر خدمات به شکل الکترونیک گام‌های اساسی‌تری برداشته شود.

* اجرای پروژه هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی اتفاق بزرگ و مبارکی برای شهر رشت است

«رضا رسولی» نیز در این مراسم هوشمندسازی شهر رشت و الکترونیکی شدن خدمات در حوزه اتوبوسرانی را از جمله موارد مهمی که همواره مورد تاکید شورای شهر قرار داشته اعلام کرد و افزود: در همین‌جا از تلاش‌های شهردار رشت برای اجرای این طرح و پیگیری‌های انجام گرفته قدردانی می‌کنم.

 

عضو شورای شهر رشت عنوان کرد: اجرای پروژه هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی اتفاق بزرگ و مبارکی برای شهر رشت است که با همت متخصصان بومی به ثمر رسید.

 

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: هوشمندسازی رشت ناوگان اتوبوسرانی شهرداری رشت شهرداری رشت ارائه خدمات شهردار رشت شورای شهر شهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است

شهردار منطقه ۷ تهران گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصراله آبادیان امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در جلسه مشترک با مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: از چند هفته قبل جلساتی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی (ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

شهردار منطقه ۷ شهرداری تهران یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده است باید تا هفته آینده دسته بندی شود تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.


به گزارش ایمنا، نظافت نمایشگاه، مکاتبه با بهشت الزهرا برای دریافت ۱۰ دستگاه شاتل، زیباسازی، گل آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در جلسه مطرح شد.


کد خبر 747614

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند