Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان چهارمحال و بختیاری تا 1 خرداد ماه اعلام شد.

به گزارش برنا؛ در حال حاضر تعداد 6 شهرستان شهرکرد، فارسان، کیار، بروجن، اردل و لردگان در چهارمحال و بختیاری دارای وضعیت نارنجی و 4 شهرستان کوهرنگ، خانمیرزا، بن و سامان در وضعیت زرد گرفته‌اند.

گفتنی‌است طبق آخرین ارزیابی مرکز بهداشت میزان رعایت موارد بهداشتی در چهارمحال و بختیاری 80 درصد بوده و خوشبختانه تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا ۵۰ درصد و تعداد بیماران بستری کرونایی در استان به ۳۰ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است با پنج مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان، مجموع کل فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک هزار 58 نفر رسیده است.

گفتنی است طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۱ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۵۹ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند.

هم اکنون ۲۵۸ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۱۲ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتیجه آزمایش می‌باشند.

در حال حاضر ۴۸ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد نیز در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری ابتلا به بیماری بهداشتی و درمانی مراکز درمانی درمان کرونا کرونا در استانها کرونا در چهار محال بختیاری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری

دریافت 90 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

این دوره همراه با اعطای گواهینامه و برگزاری سفر مشهد مقدس است. کد خبر 6082831

دیگر خبرها

  • اعضای بدن بیمار مرگ مغزی به ۳ بیمار نیازمند عضو اهدا شد
  • کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالودرمانی هستند
  • مراکز مجاز به ارائه خدمات زالودرمانی
  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • اهمیت «پروفیلاکسی» و تامین مستمر دارو برای بیماران هموفیلی
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی