Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@11:01:03 GMT

خبرنگارنزدیک به سن ژرمن: مسی در بارسا می‌ماند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۶۹۵۶

خبرنگارنزدیک به سن ژرمن: مسی در بارسا می‌ماند

مسی با اجازه رونالد کومان به تعطیلات رفت تا فصل برایش تمام شود. امروز بارسلونا در دیداری تشریفاتی به مصاف ایبار خواهد رفت تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در کوپا دل ری فصل 2020-2021 را به پایان برساند. او با اینکه به تعطیلات رفته ولی هنوز از آینده اش صحبتی نکرده است.

به گزارش فارس، برخی مدعی هستند که ماندن مسی به تصمیم لاپورتا در خصوص خریدها و مربی باشگاه بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی عنوان کردند که خرید آگوئرو، دوست صمیمی مسی برای این بوده که لئو متقاعد شود در بارسلونا بماند و برخی دیگر مدعی هستند که با ماندن کومان، او خواهد رفت. البته موضوعی دیگر مطرح خواهد شد که چه کسی می‌تواند جانشین کومان در بارسلونا شود. از طرفی لاپورتا به او اطمینان کامل ندارد و از طرف جانشین دیگری نیز در بازار وجود ندارد تا بتواند بارسلونا به اوج برساند. لاپورتا طبق گزارش‌ها به ژاوی اعتماد نداشته و فلیک نیز مصر است که به تیم ملی آلمان برود.

هفته گذشته محمد الکعبی، خبرنگار قطری از رفتن مسی به پاری سن ژرمن گفت و برخی رسانه های انگلیسی نیز از این فرصت استفاده کردند تا بگویند او به منچسترسیتی خواهد رفت. اکنون چیزی مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد تمصیم مسی به ماندن نزدیک باشد.

دقایقی پیش نیز اشرف بن عیاد، خبرنگار مشهور بین اسپورت و نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن در تویتیتی عنوان کرد که مسی در بارسلونا می‌ماند. او که نزدیک به پاریسی‌هاست متوجه شده که برنامه لئو به ماندن در بارسلونا نزدیک است. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند

به گزارش "ورزش سه"، هنوز مشخص نیست که آیا ژاوی قصد دارد به تصمیمی که پیش از این مبنی بر ترک بارسلونا در پایان فصل اعلام کرده بود پایبند بماند و از این تیم جدا شود یا مدیران این باشگاه موفق می‌شوند او را به ادامه حضور در این تیم متقاعد کنند. 

بسیاری از منابع نزدیک به این مربی و بارسا می‌گویند که شرط اصلی او برای ادامه حضورش روی نیمکت بارسا این است که این باشگاه بتواند چند ستاره سرشناس را به خدمت بگیرد و به نظر می‎‌رسد که دکو در حال برنامه‌ریزی است تا این خواسته را برآورده کند. 

روزنامه اسپورت مدعی شده است که برنامه اصلی مدیران بارسلونا این است که بتوانند ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو را پس از پایان مهلت قراردادهای قرضی‌شان هم همچنان در این تیم حفظ کنند و برای این کار باید با اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی به توافق برسند. 

اما این پایان راه نیست و یک هافبک دفاعی و یک وینگر چپ هم در برنامه‌های بارسا قرار دارند. هرچه شرایط مالی این باشگاه به آنها اجازه نمی‌دهد که مبلغ قابل توجهی را برای خرید بازیکن در این دو پست هزینه کنند اما آنها تلاش‎‌شان را در این زمینه به کار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند
  • خوان لاپورتا و ژاوی در آغوش یکدیگر؛ دیدار رییس بارسلونا با کادرفنی پیش از دیدار حساس با پاری سن ژرمن / فیلم
  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد
  • تیزر باشگاه بارسلونا برای جدال با پاری سن ژرمن
  • الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس)‏
  • جهت حمایت از تیم برای جدال با پاری سن ژرمن: حضور خوان لاپورتا در تمرینات بارسلونا
  • زنگ خطر برای 9 بازیکن بارسا و پاری‌سن‌ژرمن