Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@04:33:11 GMT

اسامی کادرفنی تیم ملی والیبال زنان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۷۰۴۶

اسامی کادرفنی تیم ملی والیبال زنان اعلام شد

به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران در شهریورماه به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رود. این رقابت‌ها از تاریخ ۷ تا ۱۴ شهریورماه به میزبانی فیلیپین برگزار می‌شود.

به همین منظور با پیشنهاد فریبا صادقی مربی تیم ملی و با تایید نهایی فدراسیون والیبال، اسامی تعدادی از اعضای کادرفنی به همراه سرپرست تیم ملی زنان ایران به شرح زیر اعلام شد:

صدیقه اسلامی (سرپرست)
فریبا صادقی (مربی)
فاطمه شعبان‌خمسه (کمک ‌مربی)
افسانه ایراندوست (کمک مربی)
سارا حاجی‌انزهایی (بدنساز)
زهرا محمدی (ماساژور)
ستنا آصفی (آنالیزور)
راضیه دوستی (آنالیزور)

مذاکره با سایر اعضای کادرفنی در حال انجام است و پس از نهایی شدن، اسامی سایر نفرات متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی والیبال تیم ملی والیبال فدراسیون والیبال والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران تکمیل شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسران جهان، سوم تا دهم شهریور امسال با حضور ۱۶ تیم از سراسر جهان برگزار می‌شود.   بلغارستان (میزبان)، آرژانتین، بلژیک، برزیل، شیلی، چین تایپه، کوبا، مصر، ایران، ایتالیا، لیبی، مکزیک، پورتوریکو، اسپانیا، تونس و ازبکستان تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات هستند.   با پیشنهاد آرش صادقیانی و موافقت سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در احکامی جداگانه اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران را معرفی کرد.   بر این اساس علیرضا استعدادی به عنوان سرپرست، حسین وزیری مربی با سابقه والیبال ایران که سال‌ها در رده‌های پایه کار کرده است به عنوان مشاور فنی و استعدادیابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال ایران منصوب شدند.   همچنین وحید خورشیدی، حسام الدین نائیجی، وحید صادقی، اصغر نجفی و مهدی هادی به عنوان مربی، اعضای کادر فنی تیم زیر ۱۷ سال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان خواهند بود.   امیرحسین ضمیری نداف به عنوان بدنساز، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند.

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • تکرار سناریوی اختلاف کادرفنی و سرپرست استقلال؟
  • کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران تکمیل شد
  • معرفی اعضای کادرفنی تیم‌های کاراته دختران و پسران ایران
  • اعلام اسامی محرومان هفته بیست و هفتم لیگ یک
  • اعلام اسامی نفرات تیم ملی فوتسال در جام ملت‌ها/ شمسایی: دشوارترین کار انتخاب ۱۴ بازیکن نهایی بود
  • اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
  • اعضای کادرفنی تیم‌های ملی کاراته معرفی شدند