Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای روز دوم از مسابقات تکواندو انتخابی المپیک در قاره آسیا که به میزبانی اردن در امان جریان دارد، ناهید کیانی در دیدار نیمه نهایی وزن ۵۷- کیلوگرم برابر نماینده میزبان به برتری دست یافت و ضمن صعود به دیدار نهایی موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

وی دور نخست «لائوسین» از هنگ کنگ را شکست داده بود و سپس در یک مبارزه دیدنی برابر «هارنسوجین» قهرمان سال ۲۰۱۹ جهان و نقره ۲۰۱۸ آسیا از تایلند ۱۸ بر ۱۶ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از سارا خوش جمال فکری (پکن ۲۰۰۸)، سوسن حاجی پور (لندن ۲۰۱۲) و کیمیا علیزاده (ریو ۲۰۱۶)، کیانی چهارمین بانوی تکواندوکار است که جواز حضور در بازی‌های المپیک را کسب می‌کند.

تیم ملی تکواندو ایران دو نماینده در این مسابقات داشت که مهلا مؤمن زاده روز گذشته پس از یک دور استراحت و پیروزی برابر نماینده فلسطین، در مرحله نیمه نهایی به چین تایپه باخت و از کسب سهمیه المپیک بازماند.

این رقابتها عصر امروز به پایان خواهد رسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تکواندو ناهید کیانی تکواندو فدراسیون تکواندو ایران ناهید کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد

در ادامه رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، مهدی پرویزی به فینال وزن ۵۴ کیلوگرم صعود کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های تورنمنت بوکس جاده ابریشم که به میزبانی باکو در حال برگزاری است، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه - ۸ فروردین ۱۴۰۳) نماینده سبک وزن ایران موفق شد با پیروزی برابر حریف خود، راهی فینال این مسابقات شود.

در جریان مبارزات مرحله نیمه‌نهایی وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی در دومین گام موفق شد «بوتلایف» از روسیه را شکست دهد و فینالیست وزن خود شود. او در فینال با "اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف" ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.

دومین نماینده ایران در مبارزات امروز، مصطفی ریگی بوکسور وزن ۵۴ کیلوگرم تیم ملی بود که در مرحله نیمه‌نهایی «خوجانزار» از ازبکستان را پیش رو داشت. او در این دیدار مغلوب حریف خود شد تا با مدال برنز از این رقابت‌ها خداحافظی کند.

مهدی امیری و کسری طهماسبی نیز دو بوکسور دیگر ایران هستند که از ساعتی دیگر در مرحله نیمه‌نهایی اوزان ۶۷ و ۷۱ به مصاف رقبای خود می‌روند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهران برخورداری؛ دشت اولین سهمیه تکواندو در پاریس | سهمیه‌های المپیکی
  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • صعود امیری به نیمه‌نهایی/ چهارمین مدال قطعی شد
  • بوکس جاده ابریشم؛ صعود امیری به نیمه‌نهایی، چهارمین مدال قطعی شد
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو
  • بازگشت ملی پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • بازگشت ملی‌پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش