Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@20:07:31 GMT

تخفیف ویژه به مناسبت بزرگداشت فتح خرمشهر

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۷۶۴۳

تخفیف ویژه به مناسبت بزرگداشت فتح خرمشهر

شرکت بیمه پاسارگاد در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع همزمان با سالروز فتح خرمشهر و بزرگداشت روزهای مقاومت و پایداری هموطنان شهیدپرور از تاریخ ۱ تا ۱۰ خرداد ماه تخفيف های ویژه را در نظر گرفته است.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، بر اساس گزارش های دریافتی، به منظور ارایه خدمات گسترده و افزایش رضایتمندی مشتریان ، خریداران بیمه نامه های بدنه اتومبیل و همچنین بیمه نامه آتش سوزی ( واحدهای مسکونی و غیرصنعتی) می توانند با مراجعه به شعبه ها و نمایندگی های بیمه پاسارگاد از تخفیف ۱۰درصدی این شرکت برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه ها و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد www.pasargadinsurance.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۸۲۴۸۹ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه پاسارگاد پول نیوز بیمه آتش سوزی بیمه نامه تخفیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان