Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری،اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن زمان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر امسال، در ۲ شهر این استان به ‌طور کامل الکترونیکی برگزار خواهد شد.

برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در دو شهرستان شهرکرد و لردگان

 عباسی  در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در شهرکرد و لردگان به ‌صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود و با این روش می‌توان از بروز تخلف‌های انتخاباتی جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری انتخابات شوراها در مراکز تمامی استانها به صورت الکترونیکی

وی افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در تمامی مراکز استان‌های کشور به‌ صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

عباسی تصریح کرد: همچنین انتخابات شوراهای اسلامی برخی شهرهای کشور در تعدادی از استان‌ها نیز الکترونیکی خواهد بود که در چهارمحال و بختیاری لردگان انتخاب شده است.

وی یادآور شد: اختصاص تعرفه رای‌گیری در روش الکترونیکی از طریق شناسایی هویت افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات با ارائه اثر انگشت، مطابق با اطلاعات شناسنامه‌ای و کد ملی انجام و در این صورت از بروز تخلف‌های احتمالی جلوگیری می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری رییس ستاد انتخابات، هیات نظارت و پلیس فتا در یک نشست تخصصی با مدیران رسانه‌های فضای مجازی پُر مخاطب، ‌ضمن تبیین قوانین، نسبت به تشریح جرائم انتخاباتی اقدام کند.

در خواست از رسانه ها برای افزایش مشارکت و حضور گسترده

وی گفت: از رسانه‌های گروهی و فعالان فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود تا برای افزایش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات و جلوگیری از هرگونه تخریب شخصیت‌ها و افراد تلاش کنند.

تائیدیه ۹۰ در صد از داوطلبان شوراهای شهر و روستا در استان چهار محال

عباسی تاکید کرد: افزون‌ بر ۹۰ درصد داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری تایید و کمتر از ۱۰ درصد آنان رد صلاحیت شده‌اند.

دعوت شورای فرهنگ عمومی از مردم جهت حضوری پرشور و گسترده

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی مردم را برای حضور پُر شور، گسترده و حداکثری در انتخابات سال‌ جاری دعوت می‌کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انتخابات الکترونیکی اقبال عباسی شهرکرد و لردگان استاندار چهار محال و بختیاری چهارمحال و بختیاری برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود

محمدحسین واحدیان در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: احداث بازار‌های روز در شهرکرد در چهار نقطه ولیعصر جنوبی، بلوار انقلاب، خیابان بلال، فروشگاه رفاه و میرآباد شرقی تصویب شد.

بیشتر بخوانید

ارائه درخواست اعضای شورای شهرکرد برای توسعه مرکز استان

شهردار شهرکرد افزود: مقرر شد چند بازار در منظریه ایجاد شود، در همین راستا زمین مورد نیاز شناسایی و کار‌های اولیه آغاز شده است و باید واگذاری اراضی به‌صورت قانونی به شهرداری انجام شود.

وی ادامه داد: بازار روز خیابان بلال تجهیز شده و آمادگی عقد قرارداد با متقاضیان برای ۱۰ غرفه را داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم