Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه رونمایی از لباس بانوان بسکتبال برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک، درباره شفاف نبودن بعضی از اتفاقات در فدراسیون بسکتبال، اظهار داشت: هر فدراسیونی مشکلات خاص خودش را دارد. ما تیم‌ها را با توجه به شرایط، راهی مسابقات می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که باید بستر مناسبی برای اعزام تیم‌ها شکل گیرد. اگر تعداد نفرات اعزامی به مسابقات کمتر باشد، فدراسیون پول کمتری پرداخت خواهد کرد.

او افزود: ما قصد داریم این پول را در جای بهتری خرج کنیم. ضمن این که به ۲ بازیکن جایگزین نیاز داریم تا در صورت مصدوم شدن بازیکنان اصلی، به ترکیب اضافه شوند. اعزام سرپرست مهم نیست و فرستادن این ۲ بازیکن اهمیت بیشتری دارد.

شجاعی در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده مبنی بر اعزام نشدن سرپرست به مسابقات انتخابی المپیک، گفت: در بسکتبال ۳ نفره بانوان، مربی هم در روز مسابقه نقش مهمی ندارد. یک مربی می‌تواند نقش سرپرست را هم ایفا کند، به همین دلیل قصد داشتیم صرفه جویی کنیم.

او در خصوص سطح مسابقات مجارستان و اتریش، اعتقاد داشت: تمام تیم‌ها با قدرت در این مسابقات شرکت خواهند کرد. ما باید تلاش کنیم تا بچه‌ها در بهترین شرایط راهی مسابقات شوند. در مجموع تیم خوبی داریم و برای نفرات جایگزین نیز ویزا تهیه کرده ایم. البته ممکن است در مجارستان تغییر بازیکن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

طباطبایی: حضور بانوان بسکتبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک اهمیت زیادی دارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال بسکتبال بانوان انتخابی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، محمد آیینی با بیان اینکه حمایت از زنان سرپرست خانوار موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود گفت: این دوره به صورت رایگان ابتدا در کرج و سپس در شهرهای دیگر استان برگزار می شود.
محمد آئینی با اشاره به برگزاری این دوره با هماهنگی دفتر امور زنان خانواده استانداری البرز، گفت: برگزاری این دوره به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که تحقق آن نیازمند مشارکت همه بخش‌ها اعم از نهاد‌های دولتی، سازمان‌های مردم نهاد و بخش خصوصی است.
مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: در این دوره آموزش های لازم در حوزه مشاغل خانگی، دریافت مجوزهای استاندارد، توسعه مشاغل خانگی، کار آفرینی به متقاضیان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک/ ترکیب ۱۷ نفره برای پاریس
  • اعزام ۲ قایقران و یک مربی گیلانی به رقابت‌های آب های آرام کسب سهمیه المپیک پاریس
  • مصاحبه تند قائم مقام باشگاه ملوان علیه فدراسیون
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین