Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:45:18 GMT

تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و ارتش امضا شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۹۱۵۳

تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و ارتش امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با آئین برگزاری تجلیل از ۱۷۶۸ خانواده شهید ارتش در عملیات بیت‌المقدس، تفاهمنامه همکاری میان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و ارتش جمهوری اسلامی ایران به امضا اوحدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم نامه شامل تقویت ارتباط و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های طرفین، شناسایی و ایجاد بسترهای نوین مناسب فرهنگی، تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم ایشان و بسیج تمام ظرفیت‌های ارتش و بنیاد شهید برای خدمات‌رسانی مطلوب به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است

امروز در این مراسم همچنین از ۱۰ جلد فهرست فرهنگ اَعلام ۴۸ هزار و ۴۳ شهید والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل مشخصات این شهدای سرافراز ارتش، رونمایی شد.

همچنین از خانواده‌های معظم شهدا شامل شهیدان یزدان حاجوی، مرتضی خسرو تاش، غلامرضا ودادمفرد، رحمت الله حسین زاده شورنجانی، حمزه علی سلامی پیرگو، علیرضا دنیوی، غلامعباس غیاثی پور، مرتضی حسنی خونسار، کیکاوس اکبری، حیدر عرب لودریچه، مجتبی تبرایی، علیرضا درویشی، محمدرضا کرکه آبادی، سیاوش بهشت آئین، اسداله سیفی، رجبعلی حیدری، محمدرضا ساروق فراهانی، منصور قیصری شاد، پرویز منصور علی، موسی حسن کریمی، تاروردی گروسی، جهانگیر انقطاع، محمود رجب، علی اکبر رضایت، محمد تقی محمدزاده محمود آبادی، عبدالله مستوری، محمود کیوان راد، محمدرضا مرادی، محمدرضا رحمتی بهمبری، سبزعلی نوری نیک، محمود میرزا حسینی که در عملیات بیت‌المقدس به فیض شهادت نائل آمدند، تجلیل شد.

کد خبر 5218049

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهم نامه شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه واکسن کرونا میراث فرهنگی سازمان تامین اجتماعی تهران کاهش جمعیت افزایش جمعیت ویروس کرونا پیش بینی وضعیت هوا فرزند آوری انتخابات 1400 کیفیت هوای تهران بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند